کد خبر: ۵۸۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴
گرگان- مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: ۷۰ میلیارد تومان تعهد خیران در بازسازی مدارس مناطق سیل زده گلستان بود که از این میزان ۵۰ میلیارد تومان آن محقق شده است.

به گزارش آرانیوز:احسان گوهری راد  اظهارکرد: ۷۰ میلیارد تومان تعهد خیران در بازسازی مدارس مناطق سیل زده گلستان بود که از این میزان ۵۰ میلیارد تومان آن محقق شده است.

وی در خصوص تجاری سازی مدارس هم افزود: برخی از شهرستان ها (آزادشهر، علی آباد، کردکوی، بندرگز، گرگان، مینودشت و مراوه تپه) تجاری سازی را شروع کرده و منبع درآمد پایدار و تأمین کننده هزینه های جاری مدارس خواهد بود.

طبق گفته مدیرکل آموزش و پرورش گلستان ۸۰ باب مدرسه تغییری کاربری یافته است.

گوهری راد در خصوص کمک های معیشتی هم بیان کرد: ۱۰ هزار بسته معیشتی از طرف آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان توزیع شد.

وی اضافه کرد: هدف خود را از معیشت جدا کرده و طرح تهیه تبلت را در دستور کار داشتبم که در حال حاضر بیش از هزار و ۵۰۰ دستگاه تبلت از طرق کمیته امداد و واحدهای دیگر همچون یکی از بانک ها، بهزیستی و خیران و فرهنگیان توزیع شده است.

گوهری راد بیان کرد: امسال توانستیم جلوی ترک تحصیل دانش آموزان ابتدایی را گرفته و پوشش تحصیلی در این مقطع ۹۸ درصد و در متوسطه اول ۷۱ درصد است.

مدیرکل آمورش و پرورش گلستان در مورد ابتلا به کرونا دانش آموزان، گفت: ۱۹ دانش آموز و ۴۰ همکار فرهنگی ما به دلایلی از جمله سرماخوردگی در منزل مانده و استراحت پزشکی گرفتند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار