کد خبر: ۵۸۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹
بجنورد- مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی با تأکید بر فعالیت بانک امانات برای کمک به نیازمندان گفت:این مجموعه خدمات و تجهیزات پزشکی را از سوی افراد خیر دریافت و به نیازمندان اهدا می‌کند.

به گزارش آرانیوز:ابوالفضل محبان  اظهار کرد: بانک امانات تجهیزات پزشکی در خراسان شمالی همزمان با سراسر کشور در مجموعه هلال‌احمر استان راه‌اندازی شده تا بتواند نقشی کوچک از سوی این نهاد امدادی برای دستگیری و تأمین وسایل نیازمندان را ایفا کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی ادامه داد: مردم می‌توانند نیازهای خود به تجهیزات پزشکی را از این مراکز به امانت دریافت کنند.

وی افزود: با توجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا در کشور و همچنین افزایش قیمت کالاهای مورداستفاده برای مقابله با بیماری‌های تنفسی، این بانک‌های امانت، تجهیزات موردنیاز را به‌صورت امانی به متقاضیان اهدا می‌کند و پس از برطرف شدن این نیاز، دوباره وسایل اهدایی به مجموعه هلال‌احمر بازگشت داده می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی با اشاره به تأمین ۷۰ قلم کالا تجهیزات پزشکی مختلف در این مجموعه تصریح کرد: اکسیژن ساز، پالس اکسی متر، کپسول اکسیژن ازجمله کالاهای موردنیاز افراد در شرایط کرونایی است و تجهیزات دیگری نیز همچون ویلچر، واکر، تخت بیمار و تشک مواج نیز در این بانک امانت برای استفاده مردم موجود است.

وی این حرکت را مسیری برای افزایش حس نوع‌دوستی مردم دانست و افزود: از تمامی مردم خراسان شمالی دعوت می‌شود تا با کمک به تجهیز بانک‌های امانت تجهیزات پزشکی هلال‌احمر در استان خراسان شمالی به همیاری برای همنوعان خود بشتابند و در این مسیر خیر قدم بردارند.

محبان در انتها گفت: هر کمک نقدی و همچنین تجهیزات پزشکی به‌صورت نو یا قابل‌استفاده مجدد می‌تواند در این بانک تجهیزات پزشکی موردپذیرش قرار گیرد و افراد نیازمند نیز می‌توانند با مراجعه به مراکز هلال‌احمر در هر شهرستان نسبت به دریافت خدمات از این مجموعه بهره ببرند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار