کد خبر: ۵۸۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱
کرج - فرماندار کرج از تشدید نظارت‌ها بر بازار شب یلدا خبر داد و گفت: دستگاه‌های متولی امر با استمرار پایش‌ها و گشت‌های مشترک مانع از عرضه کالاهای اساسی با نوسان قیمت در بازار خواهند بود.

به گزارش آرانیوز:غفور قاسم‌پور عصر سه‌شنبه در آستانه شب یلدا و افزایش میزان عرضه و تقاضای کالاهای اساسی در بازار اظهار کرد: کلان‌شهر کرج به‌عنوان یکی از قطب‌های اقتصادی کشور که با استقرار واحدهای ملی و برندهای اقتصادی در دل خود، بخش عمده‌ای از نیازهای کشور را نیز تأمین می‌کند؛ مشکلی در تولید و عرضه کالاهای اساسی و نهاده‌های مصرفی ندارد.

وی با اعلام تشدید نظارت‌ها در بازار به‌ویژه در ایام پیش رو بیان کرد: دستگاه‌های متولی به‌عنوان ناظران اصلی بر نحوه عرضه کالاهای اساسی در صورت مشاهده هرگونه نوسان در قیمت اقلام مصرفی به جد پیگیری لازم را خواهند داشت.

فرماندار کرد تصریح کرد: خوشبختانه بازار در کرج از آرامش نسبی برخوردار است و مردم اقلام و مایحتاج ضروری خود را بدون واسطه خریداری می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: به طور ویژه، نرخ کالاهای اساسی در بازار کنترل می‌شود و روند تولید نیز در این کلان‌شهر اقتصادی به نحوی برنامه‌ریزی شده است که در ایام پیش رو که مصرف مردم در این حوزه‌ها افزایش پیدا می‌کند، شرایط طوری تنظیم شود که با گرانی مواجه نشویم.

قاسم‌پور متذکر شد: از رسانه‌ها نیز می‌خواهیم به‌عنوان نمایندگان افکار عمومی در کنار مسئولان باشند و در صورت رؤیت هرگونه تخلف در بازار از دستگاه‌های متولی موضوع را پیگیری کنند و گزارش اقدامات انجام شده را به مردم اطلاع‌رسانی نمایند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار