کد خبر: ۵۸۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲
همدان - مدیرکل بهزیستی استان همدان گفت: مطالعه و ارزیابی وضعیت تجهیزات و پرسنل بهزیستی همدان در کمیته‌های بعدی مورد بررسی و واکاوی قرار می‌گیرند.

به گزارش آرانیوز:مهدی دیناری در جلسه ستاد مدیریت بحران بهزیستی استان همدان با اشاره به اهمیت مدیریت بحران، اظهار کرد: به‌منظور آمادگی حداکثری و مداخله به‌هنگام، آموزش مستمر و منظم اعضا و کارشناسان پیرامون مدیریت بحران ضروری است.

دیناری خاطرنشان کرد: برگزاری منظم جلسات و پیگیری مصوبات جلسات، مطالعه و ارزیابی وضعیت تجهیزات، پرسنل و… از جمله مواردی است که در کمیته‌های بعدی مورد بررسی و واکاوی قرار می‌گیرد.

مدیرکل بهزیستی استان همدان افزود: نظارت، بازرسی مکرر و هوشمندانه از تمامی مراکز و ثبت نتایج حاصله از این ارزیابی‌ها در نرم‌افزارها می‌تواند در مواقع وقوع بحران و حتی در مواقع عادی راه‌گشا و تعیین‌کننده مسیر مداخلات کارشناسی باشد.

دیناری با تاکید بر اینکه تمامی اعضای کمیته باید بر شرح وظایف و دستورالعمل‌های مدیریت بحران اشراف کافی داشته باشند، افزود: با برگزاری مستمر جلسات و انجام مانورهای عملیاتی می‌توان آمادگی برای مقابله با بحران‌های احتمالی را به شرایط مطلوبی رساند.

نظرشما
پربازدیدها