کد خبر: ۵۸۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان به کاهش آمار تصادفات جاده‌ای در استان اشاره کرد و گفت: کاهش آمار تصادف در سایه تلاش حضور پلیس محقق شده است.

به گزارش آرانیوز:آیت الله رسول فلاحتی صبح دوشنبه در راستای اجرای طرح محدودیت‌های ترافیکی مقابله با شیوع ویروس کرونا به صورت میدانی از فعالیت پلیس راه و راهور استان بازدید کرد.

امام جمعه رشت در حاشیه این بازدید با فرماندهی انتظامی گیلان نیز دیدار و گفتگو کرد. آیت الله فلاحتی در این دیدار با اشاره تلاش و فعالیت نیروی پلیس در برقراری امنیت و آرامش در جامعه، اظهار کرد: پلیس حافظ امنیت، جان و مال مردم است.

وی به کاهش آمار تصادفات جاده‌ای در استان گیلان نیز اشاره کرد و افزود: کاهش آمار تصادف در سایه تلاش پلیس به دست آمده است.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به اینکه نوع برخورد و تذکر لسانی پلیس با مردم بسیار مهم و حائز اهمیت است، ادامه داد: رأفت و مهربانی با مردم عادی و برخورد قاطعانه با متخلفان و مجرم باید در دستور کار پلیس قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا و اعمال محدودیت‌ها کنترل شرایط در این زمان بسیار سخت است و خواستار برخورد اخلاقی و نرم پلیس با شهروندان شد.

کاهش ۱۳ درصد تلفات انسانی در جاده‌های گیلان

فرمانده انتظامی گیلان نیز در این دیدار یکی از رسالت‌ها و تکالیف پلیس تلاش برای کاهش آلام مردم به ویژه در حوزه تصادفات جاده‌ای عنوان و اظهار کرد: پلیس تلاش می‌کند میزان تلفات جاده‌ای کاهش یابد.

سردار عزیز الله ملکی با اشاره به روند کاهشی تلفات تصادفات در جاده‌های گیلان در سال‌های اخیر، افزود: طی هشت ماه نخست امسال تلفات انسانی در جاده‌های گیلان ۱۳ درصد کاهش داشته است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار