کد خبر: ۵۸۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴
قروه- مدیر مخابرات منطقه کردستان از افزایش ۵ برابری ظرفیت پهنای باند در شهرستان قروه خبر داد.

به گزارش آرانیوز:به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت اظهار کرد: افزایش سرعت و کیفیت بالاترِ شبکه‌های دیتا و اینترنت یکی از اولویت‌های کاری مخابرات در برنامه توسعه سال جاری است.

وی افزود: به منظور تأمین نیازهای روزافزون مشتریان به سرعت و پهنای باند مناسب، پوشش نیازهای ارتباطی شهرک‌های جدید الاحداث و پاسخگویی به درخواست‌های مخابراتی مشتریانِ ساکن در روستاها عملیات نصب و راه اندازی تجهیزات لازم و برگردان مرکز قروه انجام شده است.

وی ضمن تشریح اقدامات و عملیات‌های صورت گرفته در شهرستان قروه با هدف توسعه زیرساخت‌های شبکه دیتا خاطر نشان کرد: با اجرای این پروژه ظرفیت پهنای باند شهرستان قروه به میزان پنج برابر یعنی از ۲ گیگابایت به ۱۰ گیگابایت ارتقا یافته است.

وی به افزایش ظرفیت لینک‌های ارتباطی داخلی شبکه از 2G به 4G اشاره کرد و اظهار داشت: با انجام این عملیات، امکان دسترسی ۲ برابری برای افزایش سرعت و کیفیت سرویس‌های اینترنت و دیتا فراهم شده است.

حکمت با اعلام این مطلب که یکی از مهم‌ترین اهداف مخابرات منطقه کردستان، ارایه‌ی خدمات و سرویس‌های مطلوب به کاربران است افزود: تمام تلاش این مجموعه در بخش‌های دیتا، ارتباطات سیار و تلفن ثابت تحقق حداکثری میزان رضایتمندی مشتریان نسبت به دریافت محصولات قابل ارائه است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان اظهار کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته و در راستای کمک به اجرایی نمودن هرچه بیشتر دستورالعمل‌های اعلام شده از سوی ستاد مقابله با کرونا، درگاه‌های غیر حضوری مخابراتی به لحاظ کیفی و کمی جهت انجام امورات روزانه مشتریان با بهره گیری از بستر فوق افزایش داده شده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار