کد خبر: ۵۸۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱
سنندج- استاندار کردستان با انتقاد از کم کاری دستگاه های متولی حوزه مرز باشماق گفت: طی ۷ روز آینده باید پروژه ساماندهی مرز رسمی باشماق به پیمانکار واگذار شود.

به گزارش آرانیوز:بهمن مرادنیا عصر یکشنبه در چهارمین جلسه شورای ساماندهی مبادلات مرزی استان، اظهار کرد: سران سه قوه به دنبال رفع مشکل کولبری و ارتقا معیشت مرزنشینان هستند و در این راستا ما باید از مرزنشینان بخواهیم در خصوص فعالسازی کارت‌های مرزنشینی خود اقدام کنند.

وی ضمن تاکید بر ضرورت از سرگیری فعالیت بازارچه‌های غیر رسمی سیرانبند بانه، خانم شیخان مریوان و مله خورد سروآباد، خاطرنشان کرد: علاوه بر فعال کردن بازارچه‌های مرزی باید به مبحث فعال سازی کارت‌های مرزنشینان هم توجه کنیم تا حق مردم در این مناطق ضایع نشود.

استاندار کردستان در بخشی دیگر از سخنان خود با انتقاد از عملیاتی نشدن پروژه ساماندهی مرز رسمی باشماق اظهار کرد: این پروژه باید در هفته آینده به پیمانکار تحویل داده شود.

مرادنیا افزود: پروژه ساماندهی مرز رسمی باشماق از وعده‌های وزیر راه و شهرسازی به مردم کردستان بوده و باید زمینه اجرای آن را در سریع‌ترین زمان ممکن فراهم کنیم.

وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: پایانه صادراتی مرز باشماق نیز باید تا پایان هفته جاری تعیین تکلیف شود و با فرد خاطی که طی ۶ سال مانع بهره برداری از این طرح شده بود برخورد قانونی صورت گیرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار