کد خبر: ۵۸۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹
اهواز- رئیس هیئت بسکتبال استان خوزستان گفت: تیم خانه بسکتبال خوزستان با حضور دو بازیکن خارجی در ادامه مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور به میدان می‌رود.

به گزارش آرانیوز:مجتبی پیر عباسی بیان کرد: «کریستوفر ویر» و «رجر دوول» که اهل کشور آمریکا هستند، پس از انجام مراحل اداری برای حضور در تیم خانه بسکتبال خوزستان به کشورمان آمدند و در ادامه رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های ایران در مسابقات شرکت می‌کنند.

رئیس هیئت بسکتبال استان خوزستان با اشاره به اینکه این بازیکنان از نظر فنی در شرایط بسیار خوبی هستند، افزود: تیم خانه بسکتبال خوزستان در هفته دوم مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور فردا و پس‌فردا به ترتیب به مصاف تیم‌های آویژه صنعت پارسا مشهد و اکسون تهران می‌رود که با تأیید کادر فنی این دو بسکتبالیست نیز از این هفته می‌توانند برای این تیم به میدان بروند.

وی با بیان اینکه نفرات تیم خانه بسکتبال خوزستان بسیار جوان هستند، در ادامه گفت: حضور این بازیکنان خارجی می‌تواند ضمن افزایش توان فنی تیم، یک کلاس آموزشی بسیار خوب برای سایر بازیکنان باشد و با بازی در کنار این دو بسکتبالیست شاهد پیشرفت تیم از نظر فنی خواهیم بود.

رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های ایران با حضور ۱۶ تیم در دو گروه به صورت متمرکز در تهران برگزار می‌شود که تیم خانه بسکتبال خوزستان در گروه نخست با تیم‌های صنعت مس رفسنجان، آویژه صنعت پارسا مشهد، اکسون تهران، پالایش و پخش آبادان، شورا و شهرداری قزوین، رعد پدافند هوایی مشهد و شهرداری گرگان همگروه است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار