کد خبر: ۵۸۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹
بجنورد- معاون استاندار خراسان شمالی گفت: با همراهی آموزش و پرورش در تمام شهرستان های خراسان شمالی پژوهش سرای دانش آموزی شکل گرفته و طرح های پژوهشی معلمان نیز به اجرا درآمده است.

به گزارش آرانیوز:علی بیگ زاده ظهر امروز در مراسم تجلیل از برگزیدکان پژوهش و فناوری خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: پژوهش موتور محرکه هر کشوری است و اگر در جایی از دنیا توسعه دیده می شود می توان دلیل آن را در پژوهش یافت.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان شمالی با تاکید بر لزوم بها دادن به تحقیقات، بیان کرد: پیشرفت و توسعه ارتباط مستقیم با حوزه پژوهش دارد.

وی با اشاره به دستاوردهای علمی کشور پس از انقلاب افزود: دلیل این پیشرفت سرمایه گذاری در پژوهش است.

بیگ زاده راه برون رفت از مشکلات اقتصادی را سرمایه گذاری در حوزه علم و دانش دانست و گفت: به عنوان نمونه در حوزه مبارزه با کرونا کشوری سریع تر از آن نجات پیدا خواهد کرد که سرمایه گذاری علمی بیشتری برای ساخت واکسن انجام دهد.

معاون استاندار خراسان شمالی در ادامه بر اثرگذاری پژوهش در زندگی مردم تاکید کرد و بیان داشت: باید تمام اقشار مردم طعم پژوهش ها را بچشند.

وی در انتها گفت: با همراهی آموزش و پرورش در تمام شهرستان های خراسان شمالی پژوهش سرای دانش آموزی شکل گرفته و طرح های پژوهشی معلمان نیز به اجرا درآمده است.

نظرشما
پربازدیدها