کد خبر: ۵۸۵۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳
رشت- از ابتدای انتشار فراخوان برگزاری جشنواره استانی «حبیب» ویژه هیئت های مذهبی و تشکل های مردمی، ۱۴۹ مجموعه فرهنگی آثار خود را به این جشنواره ارسال کرده اند.

به گزارش آرانیوز:مسئول روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه ۱۴۹ مجموعه فرهنگی و تشکل دینی آثار خود را به دبیرخانه نخستین جشنواره استانی «حبیب» ارسال کردند، اظهار کرد: در مجموع چهار حوزه حدود ۴۵۰ اثر به دبیرخانه ارسال شد.

حسام رمضانی با بیان اینکه استقبال مردمی از این جشنواره در سطح استان و کشور بی‌نظیر بوده است، تصریح کرد: یکی از نتایج مهم این جشنواره آشنایی جامعه با ظرفیت‌های خوب هیئت‌های مذهبی بود.

وی با تاکید بر اینکه هیئت‌های مذهبی در حوزه تولید محتوا بسیار قوی، خوب و خلاقانه عمل کردند، گفت: داوری آثار بسیار به هم نزدیک است و تاکنون در هر بخش حدود ۳۰ اثر به مرحله بعد راه یافته و رقابت برای رسیدن به مرحله پایانی در دو بخش کرونا و مواسات بسیار نزدیک و انتخاب هیئت داوران بسیار با بحث و دقت‌نظر همراه است.

رمضانی با بیان اینکه به دنبال این هستیم که بهترین مجموعه‌ها در این بخش‌ها معرفی و بتوانند به جایگاه برتر و اصلی خود برسند، افزود: آثار برتر این جشنواره به زودی اعلام خواهد شد.

وی تاکید کرد: یکی از اهداف برگزاری جشنواره شناسایی و معرفی ظرفیت بالای هیئت‌های در زمینه تولید محتوا بود که از این ظرفیت‌ها می‌توان در زمینه تولید کلیپ و حتی فیلم‌هایی با موضوعات انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و … و یا به عنوان نیروی انسانی در صدا و سیما استفاده و مشغول به خدمت شوند.

مسئول روابط‌عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی گیلان افزود: در قدم اول به این دلیل که یکی از اهداف جشنواره محقق شود، جلسه‌ای با مسئولان صدا و سیمای مرکز گیلان در آینده نزدیک برگزار شد تا با معرفی این نیروها بتوانیم از ظرفیت و توانایی افراد فعال در حوزه کارگردانی، فیلمبرداری و تدوین استفاده شود.

وی با اشاره به تعویق زمان برگزاری مراسم اختتامیه، عنوان کرد: به دلیل پیروی از دستورات ستاد مقابله با بیماری کرونا در استان، مراسم اختتامیه تعویق و به زودی زمان و چگونگی برگزاری برنامه اطلاع‌رسانی می‌شود.

رمضانی افزود: به زودی بخش نگاه مردمی جشنواره استانی حبیب در صفحه اینستاگرام اداره‌کل تبلیغات اسلامی گیلان به نشانی instagram.com/nehzat_eslami_gil راه‌اندازی شده و آثار برتر از نگاه مردم معرفی می‌شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار