کد خبر: ۵۸۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸
گرگان- استاندار گلستان از وضعیت باثبات بیمارستان های استان خبرداد و گفت: شب یلدا را پیش رو داریم و از مردم می خواهیم که آن را به صورت مجازی برگزار کنند.

به گزارش آرانیوز:، هادی حق شناس بعدازظهر شنبه در جلسه ستاد مقابله و پیشگیری از کرونا استان اظهارکرد: تعداد مبتلایان و فوتی‌ها کرونایی در استان سیر نزولی یافته ولی اگر رعایت نکنیم حالت قبلی تکرار می‌شود.

وی اضافه کرد: شب یلدا را پیش رو داریم و از مردم می‌خواهیم که آن را به صورت مجازی برگزار کنند زیرا در غیر این صورت ممکن است خوشی های زودگذر به حادثه‌ای تلخ تبدیل شود.

استاندار گلستان با بیان اینکه وضعیت بیمارستان‌ها باثبات رسیده و تعداد فوتی‌ها یک رقمی شده است، ادامه داد: محدودیت تردد در شهرها برقرار است و تردد در گرگان و گنبدکاووس از ساعت ۹ شب تا چهار صبح ممنوع است.

حق شناس گفت: مشاغل گروه یک و دو در شهرهای نارنجی مجاز به فعالیت است ولی گروه دو تا ساعت هشت شب مجاز به فعالیت هستند.

حق شناس بیان کرد: طرح شهید سلیمانی با هدف کمک به بیماریابی و پیشگیری از شیوع کرونا در استان اجرا شده و نشان می‌دهد که اگر زودتر به سراغ این طرح رفته بودیم، وضعیت بهتری داشتیم.

وی افزود: ۱۰ ماه است که گلستان درگیر کرونا بوده و هم اکنون گمیشان در وضعیت قرمز قرار دارد و اگر مردم رعایت پروتکل‌ها را ادامه دهند از وضعیت هشدار خارج می‌شویم.

استاندار گلستان بیان کرد: سه پیک کرونا را پشت سر گذاشته و در دو پیک اخیر خسارت کمتری داشتیم و امیدواریم شاهد پیک چهارم نباشیم.

حق شناس اضافه کرد: ۱۳ دی ماه سالروز شهادت شهید سلیمانی است که باید فضاسازی خوبی در این راستا صورت گرفته و برنامه‌هایی را با توجه حفظ پروتکل‌ها اجرا کنیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار