کد خبر: ۵۸۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷
سنندج- ناظر گمرکات کردستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون در مجموع ۹۵۰ هزار و ۹۷ تن کالا به ارزش ۲ میلیارد و ۳۴۸ میلیون و ۸۹۴ هزار دلار از گمرک باشماق ترانزیت شده است.

به گزارش آرانیوز:به نقل از روابط عمومی گمرکات کردستان، بختیار رحمانی‌پور اظهار کرد: امور تجاری و ترانزیتی در مرز رسمی باشماق کردستان با وجود شیوع کرونا طی چند ماه اخیر در جریان بوده است.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون در مجموع ۹۵۰ هزار و ۹۷ تن کالا به ارزش ۲ میلیارد و ۳۴۸ میلیون و ۸۹۴ هزار دلار طی این مدت از گمرک باشماق ترانزیت شده است.

ناظر گمرکات کردستان خاطرنشان کرد: میزان ترانزیت داخلی مبدا انجام شده در گمرک باشماق طی این مدت ۳۱ هزار و ۴۷۷ تن کالا به ارزش ۳۰ میلیون و ۶۵۴ هزار دلار بوده است.

رحمانی پور افزود: طی این مدت همچنین ۲۹۳ هزار و ۴۲۱ تن کالا به ارزش ۶۲۱ میلیون و ۲۶۲ هزار و ۵۸۸ دلار هم ترانزیت خارجی مبدا انجام شده است.

وی اظهار کرد: میزان ترانزیت خارجی مقصد در گمرک باشماق را هم ۹۵۰ هزار و ۹۷ تن به ارزش یک میلیارد و ۶۹۶ میلیون و ۹۷۷ هزار و ۱۸۷ دلار بوده است.

ناظر گمرکات کردستان در ادامه سخنان خود اعلام کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۲ میلیون و ۳۰۵ هزار و ۵۳۹ تن کالا به ارزش ۹۶۴ میلیون و ۹۸۵ هزار و ۶۵۸ دلار از گمرکات استان به خارج از کشور صادر شده است.

رحمانی‌پور افزود: در این مدت همچنین ۲۱ هزار و ۲۴۶ تن کالا به ارزش ۳۰ میلیون و ۱۰۸ هزار و ۴۸۴ دلار از گمرکات استان واردات داشته‌ایم.

نظرشما
پربازدیدها