کد خبر: ۵۸۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶
سنندج- حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان به همراه شهردار و اعضای شورای شهر سنندج از پروژه های عمرانی مرکز استان بازدید کرد.

به گزارش آرانیوز:حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی ظهر امروز در جریان این بازدید اظهار کرد: اقدامات و فعالیت‌های شهرداری سنندج در اجرای طرح‌های عمرانی، خدماتی، رفاهی و سرمایه گذاری امیدوار کننده است.

وی افزود: اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی در راستای رفع مشکلات و معضلات شهری بسیار حائز اهمیت است و شهرداری‌ها در ایجاد رضایتمندی شهروندان نقش بسزایی دارند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطر نشان کرد: انجام چنین پروژه‌هاdی که امروز در بازدید از سطح شهر مشاهده کردیم می‌تواند در نشاط و شادابی شهروندان تأثیر داشته باشد.

حجت الاسلام پورذهبی تاکید کرد: این پروژه‌های عمرانی و رفاهی در سطح شهر باید در زمان وعده داده شده به شهروندان به بهره برداری برسند.

شهردار سنندج هم در این بازدید اظهار کرد: با همراهی و همدلی اعضای شورای شهر و حمایت‌های استاندار و مجموعه مدیریتی استان طرح‌های عمرانی مختلفی در سطح شهر اجرا شده است.

حشمت الله صیدی افزود: در سال جاری اجرای طرح پیاده راه فردوسی، احداث شهربازی، احداث بوستان «کوچک ره ش» آغاز شد و چندین پروژه در پارک جنگلی «آبیدر» نیز در دست اجراست.

وی اظهار کرد: تکمیل و احداث چندین طرح عمرانی در راستای رفع مشکل ترافیک، ارتقا سیما و منظر و فضای سبز شهری از دیگر مواردی بوده که طی سال جاری عملیاتی شده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار