کد خبر: ۵۸۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶
اهواز- رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی گفت: وزرای نیرو و کشور و مدیرانی که به وظایف خود در خصوص مشکلات آب‌گرفتگی‌های اهواز به خوبی عمل نکرده‌اند باید پاسخگو باشند.

به گزارش آرانیوز:سید کریم حسینی  به بودجه اختصاص داده شده صندوق توسعه ملی با موافقت مقام معظم رهبری برای طرح فاضلاب اهواز اشاره کرد و گفت: بنا به گفته معاون وزیر نیرو، فقط ۱۲ و نیم درصد این بودجه به طرح فاضلاب اهواز اختصاص داده شده است و ما این موضوع را پیگیری می کنیم.

حسینی افزود: وزرا و وزارتخانه‌های نیرو و کشور و مدیرانی که به وظایف خود در خصوص مشکلات آب‌گرفتگی‌های اخیر به خوبی عمل نکرده‌اند باید پاسخگو باشند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، اولویت اصلی استان را مسئله آب و فاضلاب بیان کرد و ادامه داد: ما نمایندگان مردم استان در مجلس نیز با استفاده از ابزارهای قانونی و نظارتی خود موضوع اعتبارات و مشکلات آب و فاضلاب استان را پیگیری می‌کنیم و مدیران مربوطه نیز باید از وزارتخانه‌های خود این موضوعات را پیگیر باشند.

حسینی بیان کرد: علاوه بر پیگیری جدی در خصوص اختصاص اعتبار به طرح‌های آب و فاضلاب در بودجه سال آینده، از طریق منابع دیگر از جمله حق آلایندگی‌ها که باید توسط وزارت نفت به استان پرداخت شود، برای تأمین اعتبار این طرح‌ها مطالبه و پیگیری خواهد شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار