کد خبر: ۵۸۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳
همدان - کشف ۳۵۰۰ قطعه ماهی کپور زنده قاچاق، ۲۹ تن کود شیمیایی احتکار شده، ۱۲۰ رأس گوسفند قاچاق و ۳۶۰۰ قطعه مرغ زنده قاچاق عناوین اخبار انتظامی شهرستان بهار است.

به گزارش آرانیوز:فرمانده انتظامی شهرستان بهار از کشف سه هزار و ۵۰۰ قطعه ماهی کپور زنده فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بزرگعلی نوری اظهار کرد: در راستای مبارزه با کالای قاچاق مأموران انتظامی شهرستان بهار حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی منتهی به استان‌های غربی به ۴ دستگاه خودرو وانت نیسان مشکوک شده و آنها را برای بررسی متوقف کردند.

وی افزود: طی بازرسی از این خودروها سه هزار و ۵۰۰ قطعه ماهی کپور زنده در وان‌های مخصوص فاقد هر گونه مجوز که به قصد انتقال و فروش در یکی از استان‌های مرزی حمل می‌شد کشف و چهار متهم در این خصوص پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار گفت: برابر اعلام کارشناسان ارزش محموله مکشوفه یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

کشف ۲۹ تن کود شیمیایی احتکار شده در بهار

فرمانده انتظامی شهرستان بهار از کشف ۲۹ تن و ۹۵۰ کیلوگرم کود شیمیایی احتکار شده در این شهرستان خبر داد.

وی گفت: با اشراف اطلاعاتی و مشارکت و همدلی مردم و با همکاری و تعامل کارکنان سپاه ناحیه شهرستان بهار از دپو و احتکار مقدار قابل توجهی کود شیمیایی در انباری اطلاع حاصل شد و بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: پس از تحقیقات میدانی و اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی قضائی به همراه کارکنان سپاه ناحیه در بازرسی از این انبار، ۲۹ تن و ۹۵۰ کیلو گرم کود شیمیایی احتکار شده کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار با اشاره به اینکه بنا بر اعلام نظر کارشناسان ارزش کودهای شیمیایی کشف شده یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده، بیان کرد: این انبار با دستور مقام قضائی پلمب شد.

کشف ۱۲۰ رأس گوسفند فاقد مجوز

فرمانده انتظامی بهار از کشف ۱۲۰ رأس گوسفند فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد و گفت: مأموران انتظامی شهرستان بهار با کنترل و پایش محورهای مواصلاتی با هدف برخورد با کالای قاچاق به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آن را برای بررسی متوقف کردند.

وی افزود: طی بازرسی از این خودرو، ۱۲۰ رأس گوسفند فاقد مجوز کشف و دو متهم در این خصوص با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش دام‌های کشف شده را دو میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

کشف ۳۶۰۰ قطعه مرغ قاچاق در بهار

فرمانده انتظامی شهرستان بهار از کشف سه هزار و ۶۰۰ قطعه مرغ زنده قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بزرگعلی نوری گفت: مأموران انتظامی شهرستان بهار حین کنترل خودروهای عبوری به دو دستگاه کامیون مشکوک شده و آنها را برای بررسی متوقف کردند.

وی افزود: طی بازرسی از این خودروها سه هزار و ۶۰۰ قطعه مرغ زنده قاچاق و فاقد مجوز که ارزش آن برابر نظر کارشناسان یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده، کشف و ۲ متهم در این خصوص به مرجع قضائی معرفی شدند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار