کد خبر: ۵۷۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲
اراک- در هفته چهارم لیگ بیستم آلومینیوم اراک و فولاد خوزستان در اهواز به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا شاهد رویارویی دو مربی باشیم که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را دارند.

به گزارش آرانیوز:آلومینیوم اراک در سه دیدار پیشین خود دو باخت مقابل سپاهان اصفهان و نساجی مازندران و یک تساوی بدون گل در جدال با مس رفسنجان در کارنامه دارد. آلومینیوم اراک پس از پشت سر گذاشتن یک دوران پرفراز و نشیب در هفته‌های گذشته، آرام آرام خود را می‌یابد.

جذب چند بازیکن مطرح در پست حمله و دفاع و رفع برخی از سوءتفاهم‌های پیش آمده میان رسول خطیبی و هیأت مدیره باشگاه، نماینده استان مرکزی در لیگ برتر را به یک ثبات نسبی مدیریتی رسانده است تا کادر فنی با آرامش بر مسائل فنی و هماهنگی تاکتیکی تیم تمرکز کنند.

به گفته خطیبی، تیم آلومینیوم اراک روند رو به رشدی را طی می‌کند و در چهارمین دیدار در لیگ بیستم فوتبال، مقابل فولاد خوزستان در اهواز نسبت به بازی‌های گذشته متفاوت‌تر ظاهر خواهد شد چون تیم از آمادگی و روحیه بالایی برخوردار است.

گفتنی است، محمد انصاری مدافع پرسپولیس شنبه شب، در محل اردوی آلومینیوم اراک در تهران حضور یافت و این حضور برای دیدار با محسن ربیع خواه هافبک فصل گذشته سرخپوشان و بازیکن جدید آلومینیم اراک اتفاق افتاد که با استقبال گرم رسول خطیبی و بازیکنان آلومینیوم روبه‌رو شد.

تیم آلومینیوم اراک صبح یکشنبه با پرواز تهران-- اهواز از فرودگاه مهرآباد به خوزستان سفر کردند تا در ساعت ۱۶:۳۵ عصر امروز مقابل تیم فوتبال فولاد خوزستان در اهواز صف آرایی کند.

گفتنی است هم اکنون آلومینیوم اراک با انجام سه بازی ۲ باخت، یک مساوی و کسب یک امتیاز در رده پانزدهم جدول رده بندی لیگ بیستم قرار دارد و فولاد خوزستان نیز با انجام سه بازی، یک برد مقابل استقلال تهران و دو تساوی، بدون باخت و کسب ۵ امتیاز در رده چهارم جدول است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار