کد خبر: ۵۷۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷
رشت- جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان در امور اقشار با اشاره به نقش مهم دانشگاه ها در حوزه ایجاد انسجام اجتماعی، گفت: دشمن به واسطه همین نقش به دنبال تضعیف این مراکز است.

به گزارش آرانیوز:سرهنگ حسن حبیبی عصر یکشنبه در جلسه هماهنگی و پشتیبانی رؤسای دانشگاه‌های استان گیلان با اشاره به همراهی جامعه دانشگاه با آرمان‌های انقلاب، اظهار کرد: وجود ایمان و اعتقاد به آرمان‌های انقلاب سبب شده تا در حوزه تولید علم کارآمد باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه جامعه دانشگاهی اصلی ترین کانون تولید قدرت نرم در نظام اسلامی است، افزود: باید از ظرفیت‌های این کانون برای توسعه در سطح جهان استفاده کنیم.

جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان در امور اقشار بسیج با اشاره به توطئه دشمن برای تضعیف این مشارکت اقدامات بسیاری انجام داده و می‌دهد، گفت: دانشگاه می‌تواند از مهم‌ترین مراکز تولید علم، پویایی فناوری، فرهنگ اسلامی و انقلابی و مقابله با جنگ نرم دشمنان باشد.

وی با بیان اینکه جامعه‌ای که در تربیت نیروی‌های خلاق و هوشمند موفق باشد قطعاً در مقابله با دشمن نیز موفق خواهد بود، تصریح کرد: دانشگاه‌ها به عنوان متولی اصلی تربیت نخبگان علمی هستند که موفقیت آنها در انجام این رسالت زمینه را برای افزایش کارایی سیستم سیاسی و اجتماعی فراهم می‌کنند.

حبیبی در ادامه با اشاره به اینکه دانشگاه به واسطه گستردگی، ماهیت فرهنگی و علمی، مراکز راهبردی در حوزه تولید انسجام اجتماعی است، بیان کرد: دشمن با توجه به همین نقش و اهمیت در زمینه تضعیف این مراکز تلاش می‌کند.

وی ادامه داد: دانشگاه‌ها با انجام برخی اقدامات ضمن تحقق آرمان اتحاد و همگرایی جامعه می‌توانند به قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران اضافه کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار