کد خبر: ۵۷۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶
فومن- فرماندار فومن با تأکید بر ضرورت شناسایی دغدغه های بازاریان، گفت: برخورد با متخلفان در بازار از مطالبات مردمی است که با قاطعیت انجام می شود.

به گزارش آرانیوز:محمدرضا محسنی صبح دوشنبه در جلسه رسیدگی به مسائل اتحادیه های صنفی شهرستان فومن، بر لزوم آگاهی مسئولان از دغدغه های بازاریان تاکید کرد و افزود: بازار در تمام مقاطع حساس کشور، در کنار نظام بوده که بحث رزمایش مواسات، یکی از این نمونه ها است.

وی با اشاره به محدودیت های کرونایی، بیان مسائل و مشکلات اتحادیه های صنفی، اجرای طرح غربالگری شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان را از مهم ترین محورهای این جلسه عنوان کرد و گفت: عدم رعایت محدودیت ها سبب می شود که احتمال افزایش محدودیت ها و تعطیلی ها وجود داشته باشد.

فرماندار فومن با تأکید بر اینکه مسئولان باید از دغدغه های فعالان بازار آگاه باشند، گفت: یکی از مواردی که جزو مطالبات عمومی در جامعه محسوب می شود برخورد با مصادیق تخلف در بازار است.

وی ادامه داد: خود بازار و بازاریان باید در این زمینه مراقبت و نظارت کافی و لازم را انجام دهند.

محسنی همچنین به موضوع کمبود برخی اقلام اساسی در سطح بازار نیز اشاره و تأکید کرد: عدم نظارت بر توزیع کالاها ممکن است منجر به افزایش احتمال تخلف توسط بخش کوچکی از اصناف شود.

وی با تاکید بر لزوم رفع مشکلات و رسیدگی به مطالبات بحق بازار، همپوشانی ادارات، دستگاه ها و اصناف جهت تسریع در رفع موانع حقوقی موجود، تصریح کرد: با کسانی که در امنیت بازار و روند عرضه و توزیع کالاها در بازار اخلال ایجاد می کنند برخورد قانونی خواهد شد.

فرماندار فومن با اشاره به طرح غربالگری «حاج قاسم سلیمانی»، ادامه داد: با کمک حدود ۱۸۲ تیم از بسیج، هلال احمر و شبکه بهداشت و درمان انجام می شود.

محسنی با اشاره به مشارکت و حمایت گسترده بازار در رزمایش مواسات و کمک های مومنانه به شهروندان نیازمند در زمان شیوع کرونا، از رؤسای اتحادیه های صنفی شهرستان خواست همچون گذشته یاور طرح های حمایتی و بهداشتی عمومی به ویژه طرح غربالگری حاج قاسم سلیمانی باشند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار