کد خبر: ۵۷۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۶
گناوه - رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گناوه گفت: محور ساحلی گناوه – بوشهر به دلیل آب‌گرفتگی ناشی از بارندگی‌های شدید و طغیان رودخانه‌های بالا دست تا اطلاع ثانوی مسدود شده‌است.

به گزارش آرانیوز:سیدابوالحسن علوی صبح یکشنبه اظهار داشت: محور ساحلی گناوه - بوشهر به دلیل آب گرفتگی ناشی از بارندگی‌های شدید و طغیان رودخانه‌های فصلی بالادست از شنبه شب به صورت رفت و برگشت تا اطلاع ثانوی مسدود شده‌است.

وی افزود: رانندگان که قصد عبور از این مسیر را داشتند تا زمان فروکش کردن آب در این محور، از مسیر جایگزین گناوه به برازجان - بوشهر استفاده کنند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان گناوه با اشاره به وضعیت سایر راه‌های مواصلاتی شهرستان بیان کرد: راه روستایی تل تل - بقعه از توابع بخش مرکزی گناوه نیز از روز گذشته به علت طغیان رودخانه‌های فصلی مسدود شده‌است و امکان تردد وسایل نقلیه وجود ندارد.

وی اضافه کرد: مردم این روستاها و سایر هموطنان تا اطلاع ثانوی می‌توانند از مسیر جایگزین جاده کمربندی در جاده روستای محمدصالحی گناوه استفاده کنند.

وی تصریح کرد: با فروکش کردن طغیان رودخانه‌ها، و بازگشایی محورها پس از فراهم شدن شرایط اطلاع‌رسانی خواهد شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان گناوه گفت: گشت راهداری و پلیس راه برای اطلاع رسانی و راهنمایی رانندگان و کنترل ترافیک و ایمنی تردد به صورت شبانه‌روزی در کل حوزه استحفاظی محورهای مواصلاتی شهرستان حضور دارند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار