کد خبر: ۵۷۷۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴
ساری- مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران از تجهیز ۳۰ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای برای خدمت رسانی به مردم در طرح زمستانه خبرداد.

به گزارش آرانیوز:غلامعلی فخاری با اشاره به تجهیز ۳۰ پایگاه امدادی هلال احمر مازندران در طرح زمستانه افزود: جمعیت هلال احمر استان مازندران طبق مأموریت و وظایفی که هر ساله از طریق جمعیت هلال احمر کشور و بویژه سازمان امداد و نجات که متولی خدمات امدادی به حوادث و سوانح جاده‌ای است ابلاغ می‌گردد در محورهای مواصلاتی پر تردد و پرخطر نسبت به تجهیز کامل پایگاه‌های امدادی براساس دستورالعمل‌های طرح زمستانه اقدام می‌نماید.

وی ادامه داد: تجهیز پایگاه‌های مزبور به اقلام زیستی مانند چادر و مواد غذایی و همچنین تخصیص آمبولانس‌های مجهزو خودروهای نجات و عوامل امدادی مجرب از جمله تدابیر اجرایی جمعیت هلال احمر استان در طرح زمستانه است.

فخاری اشرفی تصریح کرد: ما هفت محور مواصلاتی به استان مازندران داریم که پنج محور آن کوهستانی و سه محور بسیار پرتردد و پرخطر است و به همین دلیل در اجرای طرح زمستانه بیشتر به این سه محور توجه ویژه داریم.

مدیر عامل هلال احمر مازندران گفت: محور کندوان، سوادکوه و محور هراز که از پرترددترین محورهای مواصلاتی کشور هستند در حوزه مأموریتی و پوشش امدادی هلال احمر استان مازندران قرار دارند که همه ساله تدابیر ویژه ای برای این محورها در دستور کار قرار می‌دهیم.

وی افزود: محور کیاسر به سمنان و گلوگاه به دامغان و همچنین دو محور اصلی شرقی و غربی ارتباطی به استان‌های گلستان و گیلان نیز از دیگر محورهای تحت پوشش هلال احمر استان است که تدابیر طرح زمستانه درآن اجرا می‌شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار