کد خبر: ۵۷۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
کرمانشاه-ستاد مردمی در امتداد روح الله (ره) استان کرمانشاه در پی ترور دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاده و حمله رسانه های معاند به ماموستا ملا قادر قادری بیانیه ای صادر کرده است.

به گزارش آرانیوز:ستاد مردمی در امتداد روح الله (ره) استان کرمانشاه در پی ترور دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاده و حمله رسانه های معاند به عالم وارسته‌ی اهل سنت و امام جمعه پاوه ماموستا ملا قادر قادری بیانیه ای صادر کرده است.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله قاصم الجبارین

وَ لا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ (آل عمران / ۱۶۹)

انقلاب اسلامی ودیعه‌ای الهی است که حفظ و تعالی آن با مجاهدت مردانی محقق شده است که دل در گرو آرمان های پیر جماران خمینی کبیر (ره) و منویات مقام معظم رهبری، امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) داشته و از همه چیز در راستای نیل به اهداف خود گذشته‌اند. اینان مردانی از جنس آسمان و همنشین افلاکیانند که چند روزی مهمان خاکیان شده‌اند. دشمن اهریمن صفت و ددمنش این انقلاب عظیم در هر فرصتی به دنبال آن است تا از طرق مختلف با ضربه‌ای بر مسیر پیشرفت و تعالی این کشور و انقلاب اسلامی که اینک جبهه‌ای جهانی شده است، راه را بر صدور آن در عرصه‌های بین‌الملل سد نماید؛ غافل از آنکه این سرزمین مهد پرورش همت‌ها، باقری‌ها، حججی‌ها و نوروزی‌ها و سلیمانی‌هاست. امروز عداوت دشمنان قسم خورده‌ی انقلاب چهره‌های گوناگونی به خود می‌گیرد. یک روز در لباس جنگ تحمیلی، یک روز در چهره تحریم‌های اقتصادی و یک روز در چهره ترور شخصیتی و فیزیکی جهادگران تعالی کشور.‌

هجمه‌ی رسانه‌ای بی سابقه بر علیه چهره‌ی مردمی، عالم وارسته‌ی اهل سنت و امام جمعه محترم پاوه جناب ماموستا ملاقادر قادری که با خدشه‌دار نمودن شخصیت و چهره‌ی این مجاهد انقلابی صورت گرفت از یک سو و ترور ناجوانمردانه‌ی دانشمند حکیم و مجاهد عرصه‌ی جهاد علمی دکتر محسن فخری‌زاده که نامدار عرصه‌ی قدرت هسته‌ای و موشکی ایران اسلامی است از سوی دیگر، نموداری از تلاش بی وقفه‌ی استکبارگران عالم، آمریکا، اسرائیل ملعون و لاشخواران پیرو آنان در کشورهای عربی و اروپایی است که البته همچون گذشته به نتیجه‌ای نرسیده و موجبات وحدت و اقتدار اسلامی بیش از پیش فراهم خواهد ساخت.‌

ما، جمعی از فعالین فرهنگی و انقلابی استان کرمانشاه ضمن محکومیت اقدامات کوردلانه و بزدلانه‌ی اخیر در تضعیف یا حذف شخصیت‌های اثرگذار انقلاب اسلامی، بار دیگر تجدید عهدی خواهیم کرد با ولیّ امرمان، حضرت امام خامنه‌ای و اعلام می‌داریم راه آن شهید بزرگوار را با تمام توان ادامه خواهیم داد و فردای ایران عزیز را در گام دوم انقلاب با حضور جوانان متعهد و متخصص خواهیم ساخت. همچنین از همه مسئولان لشکری و کشوری درخواست داریم تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مجازات قطعی عاملان و آمران این جنایت مبادرت نموده و با انتقامی سخت اقتدار انقلاب اسلامی را به تصویر آورند تا برای همیشه فکر ضربه زدن به نظام اسلامی از ذهن جاهلانه دشمنان پاک گردد. ان‌شاءالله.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار