کد خبر: ۵۷۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰
خرم‌آباد- نیروهای شرکتی سازمان جهاد کشاورزی لرستان با مشکل عدم پرداخت حقوق مواجه هستند، موضوعی که مسئولان این سازمان وعده حل آن را دادند.

به گزارش آرانیوز:گروه استان‌ها: نیروهای شرکتی سازمان جهاد کشاورزی لرستان، چند ماهی است که حقوق خود را دریافت نکرده‌اند، در این راستا این نیروها با ارسال مطلبی به دفتر خبرگزاری مهر، خواستار پیگیری این موضوع از مسئولان شدند.

توافق برای حل مشکل نیروهای امور اراضی

این پیام نیروهای شرکتی سازمان جهاد کشاورزی لرستان به کانال خبرگزاری مهر بود، موضوعی که برای بررسی علت آن به سراغ «حشمت الله خوش صفا» معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی لرستان رفتیم.

وی در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در این رابطه دو گروه داشتیم، یک سری مربوط به نیروهای امور اراضی و سری دیگر مربوط نیروهای حفاظت فیزیکی هستند، اظهار داشت: نیروهای امور اراضی اختلاف داشتند و اعتبار مربوط به آنها استانی بود و ملی نیست، که چند روز پیش با نشست با این دوستان به توافقی با پیمانکار رسیدیم که مشکل بیمه آنها را حل کنند تا ما حقوقشان را پرداخت کنیم.

پیگیری برای پرداخت حقوق نیروهای حفاظت فیزیکی

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی لرستان، عنوان کرد: در رابطه با نیروهای حفاظت فیزیکی و خدماتی نیز که حدود ۹۶ نفر هستند، متأسفانه شرایط تخصیص در کشور با مشکل مواجه است و این امر هم برای همه دستگاه‌ها بوده و تنها مختص به جهاد کشاورزی نیست.

خوش صفا، تصریح کرد: ما پیگیری کردیم و تقریباً تا ماه چهار را پرداخت کردیم و قرار است ماه پنج نیز را طی هفته جاری پرداخت کنیم.

وی، ادامه داد: با پیمانکار و حراست جلسه‌ای داشتیم و قرار است تا پایان هفته یک ماه دیگر از حقوق این نیروها را پرداخت کنیم، همچنین جلسه‌ای با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان داشتیم و ایشان هم قول دادند که تخصیص به ما می‌دهند و کمک می‌کنیم که حداقل یک ماه دیگر از حقوق این نیروها را پرداخت کنیم تا در زمینه پرداخت حقوقشان حداقل دو ماه عقب باشیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی لرستان، تاکید کرد: عدم پرداخت به موقع حقوق‌ها مربوط به کل دستگاه‌ها و نهادها بوده و ما پیگیر رفع این مشکل در سازمان جهاد کشاورزی نیز هستیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار