کد خبر: ۵۷۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
زنجان-معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: موضوع خانه‌دار کردن بسیجیان معسر در استان زنجان ادامه‌دار خواهد بود.

به گزارش آرانیوز:سرهنگ عباس بابایی ظهر چهارشنبه در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی ۵۰ واحد مسکونی بسیجیان معسر زنجان، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان برنامه‌های مختلف را در راستای محرومیت‌زدایی در دستور کار قرار داده است، افزود: یکی از این برنامه‌ها خانه‌دار کردن بسیجیان معسر استان زنجان است که امروز شاهد برگزاری آیین کلنگ‌زنی ۵۰ واحد مسکونی بودیم.

وی با یادآوری اینکه پروژه مسکونی ۵۰ واحدی بسیجیان معسر زنجان قرار است در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ مترمربع انجام شود، تصریح کرد: معتقدیم امروز باید در راستای کمک به مرتفع کردن نیازهای ضروری جامعه بسیج که در شرایط دشوار همواره در خط مقدم بوده‌اند، اهتمام جدی داشته و برنامه‌هایی چون کمک به خانه‌دار شدن این قشر را فراهم آوریم.

بابایی با تاکید بر اینکه کمک به خانه‌دار شدن مختص بسیجیانی است که توانایی تامین مسکن را ندارند، ادامه داد: مسئول تحویل این واحدهای مسکونی به بسیجیان واجد شرایط، سپاه و بسیج استان خواهد بود که بعد از آماده شدن، تحویل افراد مورد نظر می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با یادآوری اینکه کار عمرانی و اجرایی این واحدهای مسکونی از سال آینده کلید خواهد خورد، اظهار کرد: اجرای این پروژه در راستای خدمت به جامعه بسیجی بوده و بدون شک این روند کارها ادامه‌دار خواهد بود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار