کد خبر: ۵۷۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶
اراک- فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: در هشتمین مرحله از رزمایش کمک مومنانه ۱۰ هزار بسته معیشتی با مشارکت بسیجیان، خیرین و جهادگران بسیج سازندگی استان مرکزی آماده شده است.http://94.182.147.214/admin/modules/send_news/send_news.php#

به گزارش آرانیوز:محمد مهجوری شامگاه یکشنبه در هشتمین مرحله از رزمایش کمک مومنانه در استان مرکزی در اراک، اظهار کرد: پیرو تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اجرای طرح مواسات و کمک مومنانه، در عمل به این فرمایش مهم تاکنون ۱۹۰ هزار بسته معیشتی در سطح استان مرکزی توزیع شده است.

وی ادامه داد: با توجه به قرار گرفتن در هفته بسیج، در هشتمین مرحله از رزمایش کمک مومنانه ۱۰ هزار بسته معیشتی با مشارکت بسیجیان، خیرین و جهادگران بسیج سازندگی استان مرکزی آماده شده است که بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا توزیع می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه اراک در حاشیه اجرای این رزمایش در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در هفت مرحله از رزمایش کمک مومنانه در اراک بیش از ۱۶ هزار بسته معیشتی بین اقشار آسیب دیده از کرونا توسط نیروهای بسیجی توزیع شده است.

علیرضا مهدی بیان کرد: در هشتمین مرحله از اجرای طرح کمک مومنانه ۲ هزار بسته معیشتی در اراک توزیع می‌شود که شامل برنج، روغن، رب، ماکارونی و حبوبات به ارزش ریالی ۴۰۰ هزار تومان است.

نظرشما
پربازدیدها