کد خبر: ۵۷۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۵:۴۲
فرمانده انتظامی شهرستان مرند:
مرند- فرمانده انتظامی مرند از ثبت پلاک‌های غیر بومی ورودی به این شهر با ۱۱ دوربین در محدودیت‌های کرونایی خبر داد.

به گزارش آرانیوز:محمد جلیلیان صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران با تشریح محدودیت‌های کرونایی در شهرستان اظهار داشت: ورودی خودروهای بومی به مرند مشکلی ندارد اما از ورود هرگونه پلاک غیر بومی ممانعت خواهد شد به جز خودروهای عمومی و مسافربر و افراد شاغل که معرفی نامه با امضای فرمانداری دارند.

وی افزود: این طرح به صورت شبانه‌روزی است و جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای خودروهای متخلف اعمال می‌شود.

فرمانده انتظامی مرند تاکید کرد: اگر کسی کار واجب داشت و مجبور به تردد شد پس از اعمال جریمه به راهنمایی و رانندگی مراجعه و با داشتن اسناد لازم اقدام به حذف جریمه نماید.

فرمانده انتظامی شهرستان مرند خبر داد کلیه خودروها در سه محور پلیس راه و باغ رضوان و سمت خوی تحت کنترل نیروهای انتظامی قرار داد و یک اکیپ گشت زنی در محور بناب مستقر شده است.

جلیلیان افزود: محدودیت‌های تردد شبانه نیز از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح در شهرستان مرند اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: ۱۱ دوربین ترافیکی در سطح شهر به ثبت پلاک‌ها اقدام می‌کند و جریمه ۲۰۰ هزار تومان نیز برای متخلف اعمال می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان مرند همچنین با بیان تعطیلی صنوف گروه‌های ۲ و ۳ و ۴ در این شهرستان گفت: اصناف این گروه‌ها تا ۲ هفته حق فعالیت ندارند و با همکاری اتاق اصناف و صنعت و معدن و شبکه بهداشت ۵ اکیپ در شهرستان تشکیل شده است.

وی افزود: اگر واحد صنفی بعد از تذکر رعایت نکند اقدام به فعالیت کند پلمب می‌شود و ۱۵ روز بعد از اتمام تعطیلی نمی‌تواند فعالیت داشته باشد.

جلیلیان عنوان کرد: رسانه‌ها مردم را اقناع کنند که تمامی فعالیت‌های پلیس در راستای کمک به مردم است.

وی با انتقاد از برگزاری مراسم عروسی و ترحیم در برخی نقاط این شهرستان عنوان کرد: تصمیم مصمم داریم تا جلوی برگزاری عروسی و عزا را بگیریم و در صورت نیاز با دستور قضائی به نگهداری صاحبان منزل متخلف در کلانتری اقدام کنیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار