کد خبر: ۵۷۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
مدیرکل کمیته امداد هرمزگان عنوان کرد:
بندرعباس - مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: در پویش ملی ایران مهربان طرح «هر کارمند، حامی فرزند معنوی»، کارکنان دولت و دیگر گروه‌های مردمی می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

به گزارش آرانیوز:علی الهیاری ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: هم‌اکنون ۳۶ هزار نیکوکار در استان هرمزگان حامی ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد هستند.

الهیاری با اشاره به اینکه سال گذشته حامیان و خیران، مبلغ ۲۹ میلیارد تومان در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت نمودند، افزود: در هفت ماه امسال این رقم به ۲۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان رسیده است که رشد ۸۱ درصدی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته داشته است.

این مقام مسئول بابیان این مطلب که با توجه به افزایش هزینه‌های زندگی و فشار مضاعف به نیازمندان، امسال به دنبال افزایش مشارکت‌های مردمی هستیم، گفت: در استان هرمزگان هشت هزار و ۵۰۰ فرزند یتیم و شش هزار فرزند نیازمند وجود دارد. در حال حاضر سرانه کمک حامیان و خیران ۲۵۰ هزار تومان در ماه است و امیدواریم تا پایان امسال این رقم به ۵۰۰ هزار تومان برسد.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان گفت: در طرح «هر کارمند، حامی فرزند معنوی» در قالب پویش ملی ایران مهربان، کارکنان دولت و دیگر گروه‌های مردمی می‌توانند با ورود به سامانه طرح اکرام ایتام و همچنین با ارسال عدد ۱ به ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶ در این طرح شرکت کنند.

الهیاری پیش‌بینی کرد سال آینده شمار حامیان به ۷۰ هزار نفر و میزان سرانه کمکی نیز به ۷۰۰ هزار تومان برسد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار