کد خبر: ۵۷۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳
اراک- رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اراک گفت: از ابتدای شیوع کرونا یک هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی از محل درآمد موقوفات بین نیازمندان در شهر اراک توزیع شده است.

به گزارش آرانیوز:به نقل از روابط عمومی اوقاف، مهدی حبیبی رزمایش کمک مومنانه را یکی از شاهکارهای مردم پس از مواجهه با بحران کرونا برشمرد و اظهار کرد: مجموعه اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اراک از ابتدای شیوع کرونا در حوزه اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه مشارکت داشته به طوری که تاکنون یک هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی به ارزش چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از محل درآمد موقوفات با نیات مرتبط را تهیه و در میان اقشار آسیب دیده از کرونا توزیع کرده است.

وی با اشاره به ادامه دار بودن اجرای رزمایش کمک مومنانه افزود: هم اکنون ۵۰۰ بسته معیشتی دیگر به ارزش ۲ میلیارد ریال از محل درآمد موقوفات مرتبط تهیه شده که بعد از شناسایی خانواده‌های آسیب پذیر از سوی مراکز افق امامزادگان، در میان این قشر توزیع می‌شود.

حبیبی ادامه داد: ارزش هریک از بسته‌های معیشتی چهار میلیون ریال است و در راستای لبیک به تأکیدات رهبر معظم انقلاب برای کمک به نیازمندان و در قالب کمک‌های مومنانه تهیه و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار