کد خبر: ۵۶۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۶
بوشهر - جانشین سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: در هفته بسیج امسال، ۷۰۰ واحد مسکونی مددجویان بوشهری افتتاح می‌شود.

به گزارش آرانیوز:سرهنگ عبدالرضا دشتی ظهر سه‌شنبه در نشست با مدیران صدا و سیمای بوشهر ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای برگزاری برنامه‌های هفته بسیج در استان بوشهر صورت گرفته است.

وی از برای هزار و ۵۰۰ برنامه متنوع در هفته بسیج خبر داد و اضافه کرد: به مناسبت هفته بسیج هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی مددجویان استان بوشهر که توسط کمیته امداد ساخته شده است، افتتاح خواهد شد.

جانشین سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به افتتاح طرح‌های عمرانی در دشتستان و دشتی خاطرنشان کرد: جشنواره فیلم و سرودهای مقاومت و رونمایی از سرود سردار دل‌ها از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است.

وی با اشاره به کلنگ زنی باغ موزه دفاع مقدس بیان کرد: عطرافشانی قبور مطهر شهدا و نشست هم اندیشی نخبگان با مجمع نمایندگان استان از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در استان بوشهر است.

سرهنگ دشتی افزود: با توجه به شرایط کرونایی، همه برنامه‌ها با رعایت شیوه‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر نیز در این نشست اظهار داشت: در هفته بسیج امسال بیش از ۱۰ هزار دقیقه برنامه رسانه‌ای توسط صدا و سیمای مرکز بوشهر در گستره استانی، ملی و فراملی تولید و پخش می‌شود.

سیدحسین ناظر بیان کرد: از این میزان برنامه شش هزار و ۵۰۰ دقیقه در حوزه رادیو و رادیو نما، سه هزار دقیقه در حوزه سیما و ۵۰۰ دقیقه در حوزه خبر و فضای مجازی تولید و پخش می‌شود.

وی گفت: بسیج در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و گام دوم انقلاب اسلامی نقش ارزنده‌ای داشته و ترویج فرهنگ بسیجی از اولویت‌های اصلی صدا و سیما است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار