کد خبر: ۵۶۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹
حدود پنج ماه قبل از برگزاری دوره قبلی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بود که نیروی انتظامی قرارگاه انتخاباتی‌اش را فعال کرد، قرارگاهی که سخنگوی پیشین این نیرو هدف از آن را افزایش مشارکت و تامین امنیت انتخابات دانسته بود، اما برای انتخابات پیش رو هنوز این قرارگاه تشکیل نشده؛ موضوعی که جانشین فرمانده ناجا توضیحاتی را درباره آن ارائه کرده است.

به گزارش آرانیوز، اوایل دی ماه سال ۹۵ و در حالی که حدود پنج ماه تا انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال ۹۶ باقی مانده بود، قرارگاه انتخاباتی ناجا آغاز به کار کرد. قرارگاهی که سخنگوی وقت ناجا هدف از آن را افزایش مشارکت و تامین امنیت انتخابات اعلام کرده بود. سردار حسین اشتری، فرمانده ناجا نیز درباره این قرارگاه و فعالیت‌های آن گفته بود:«این قرارگاه وظایف مختلفی بر عهده دارد و یکی از اقداماتی که در حال حاضر در این قرارگاه انجام می شود،  بررسی موضوعات  مرتبط با امنیت انتخابات و هماهنگی با دستگاه های دیگر در اجرای بهتر انتخابات در امنیت کامل است.»

در شرایطی که حدود هشت ماه تا انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال ۱۴۰۰ باقی مانده، ایسنا وضعیت این قرارگاه را از جانشین فرمانده ناجا پرس و جو کرد. سردار قاسم رضایی در گفت‌وگو با ایسنا، دراین باره گفت: در بحث انتخابات هنوز قرارگاه انتخاباتی شکل نگرفته و در واقع برای ورود به این موضوع هنوز زود است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به تجربیات پیشین این نیرو در برگزاری انتخابات نیز گفت: ما تجربه اش را داریم و نیاز به ایجاد قرارگاه جدیدی نیست و  به موقع اگر نیاز باشد ما این قرارگاه را فعال خواهیم کرد. اما در حال حاضر خیلی این موضوع مطرح نیست که وارد موضوع انتخاباتی شویم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار