کد خبر: ۵۵۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲
مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان اصفهان:
مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان اصفهان گفت: طرح «شبکه هوشمندسازی مدارس» در سه هزار و ۶۰۰ مدرسه در سطح استان اصفهان اجرا شد.

آرانیوز-اصفهان-جعفر مطلب زاده در خصوص اقدامات صورت گرفته برای هوشمندسازی مدارس استان اصفهان تا قبل از سال تحصیلی جاری اظهار داشت: با همکاری اداره کل آموزش و پرورش و شرکت مخابرات منطقه اصفهان این طرح در دستور کار قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد زیرساخت‌ها در همه نقاط استان اصفهان و به ویژه نقاط دور دست پشت‌کوه فریدونشهر، روستاهای دوردست سمیرم و دیگر نقاط استان مورد توجه بوده است، تصریح کرد: بر این اساس هوشمندسازی مدارس بر اساس لیستی که از سوی اداره کل آموزش و پرورش ارائه شده است به صورت کامل انجام شده است.

مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان اصفهان با بیان اینکه این طرح با عنوان «شبکه هوشمندسازی مدارس» در یک هزار و ۳۰۰ مدرسه روستایی و دو هزار و ۳۰۰ مدرسه شهری در سطح استان اصفهان انجام شده است، ادامه داد: اجرای این طرح در کنار توسعه عادی زیرساخت‌های هوشمندسازی در سطح استان انجام شده است.

وی با بیان اینکه سرعت در نظر گرفته برای اینترنت در «شبکه هوشمندسازی مدارس» حداقل دو مگاپیکسل و حجم اینترنت در نظر گرفته شده برای هر مدرسه ۳۰ گیگا بایت است، افزود: امکان استفاده از اینترنت بین‌الملل بر روی بستر این اینترنت وجود دارد.

مطلب‌زاده در خصوص اجرای «شبکه هوشمندسازی مدارس» در مدارس عشایری استان اصفهان نیز گفت: آموزش و پرورش برای این مدارس لیستی به اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان ارائه نداده است و در این زمینه موردی را نداشتیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار