کد خبر: ۵۵۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی:
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی با بیان اینکه مهارت افزایی و اشتغال زایی اولویت این دانشگاه است، گفت: مهارت افزایی مهم بوده و امیدواریم اولویت تمام دانشگاه‌ها باشد.

آرانیوز-تبریز-فرزان قالیچی در خصوص جایگاه دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: این دانشگاه یکی از دو دانشگاه متولی آموزش‌های مهارتی بوده که طی چند سال اخیر باتوجه به سیاست‌های بسیار خوبی که در زمینه آموزش عالی و کیفیت مهارت آموزی وضع شده است توانسته جایگاه خوبی در بین دانشگاه‌های کشور کسب کند.

وی با بیان اینکه دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی نیز جزو دانشگاه‌های برتر استان است، ادامه داد: کیفیت آموزش و در کنار آن توجه به مهارت آموزی دانشجویان اولویت ما در آذربایجان شرقی است.

قالیچی سپس به موضوع ارتباط علم با صنعت اشاره داشت و گفت: باید حلقه‌های مفقوده بین ارتباط دانشگاه‌ها با صنایع شناسایی و برطرف شود و در این بین دانشگاه جامع علمی کاربردی نقش مهمی دارد و ما برای ارتباط گرفتن صنایع با دانشگاه‌ها تلاش می‌کنیم.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه این دانشگاه طی چند سال اخیر روند رو به رشدی دارد، گفت: فعالیت‌های دانشگاهی بر دو بال پژوهش و آموزش استوار هستند و ما برای این منظور تلاش کرده‌ایم گام‌های مهمی در زمینه پژوهش‌های کاربردی که مشکلات صنایع را برطرف کند، در این دانشگاه برداریم.

وی با تاکید بر اینکه رویدادهای دانشگاه جامع علمی کاربردی استان بیشتر پژوهشی است، افزود: بیش از ۵ هزار دانشجو در مراکز علمی کاربردی آذربایجان شرقی مشغول به تحصیل هستند که مهارت آموزی این تعداد دانشجو یکی از اصلی ترین اولویت‌های ما است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار