کد خبر: ۵۵۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶
استاندار یزد:
استاندار یزد با اشاره به اینکه یزد در زمینه مقابله با کرونا اقدامات بسیار خوبی انجام داده است، گفت: در همین راستا احداث بیمارستان بحران آغاز شده است.

آرانیوز-یزد-محمدعلی طالبی، صبح دوشنبه در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان یزد که با حضور وزیر نیرو برگزار شد، با اشاره به اینکه یزد رتبه اول امنیت سرمایه گذاری در کشور را کسب کرده است، اظهار داشت: پروژه‌های بزرگ عمرانی استان که نیمه تمام بود، آغاز شده و افق بسیار خوبی برای تکمیل این طرح‌ها تا پایان دولت دوازدهم پیش روی ما قرار دارد.

وی عنوان کرد: اتفاقات خوبی در حوزه اولویت‌های استان یزد در حوزه آب، اقتصاد دانش بنیان، محیط زیست و … رخ داده که امیدواریم روند این رخدادهای خوب در استان تداوم پیدا کند.

طالبی با اشاره به جلسه‌ای که تابستان ۹۸ در یزد با حضور وزیر نیرو برگزار و تاکید ویژه ای بر کاهش نرخ بیکاری در استان شد، گفت: با مجموعه اقدامات و فعالیت‌هایی که صورت گرفت، روند موفقی را از تابستان سال گذشته داشتیم به نحوی که اکنون رتبه اول میزان کاهش نرخ بیکاری توسط استان یزد در کشور کسب شده است.

وی افزود: بعد از چند سال نرخ بیکاری در استان یزد تک رقمی شد که امیدواریم این اتفاق خوب تداوم یابد.

استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت کرونا در یزد عنوان کرد: یزد دومین استان کرونا زده کشور بود اما اقدامات بسیار خوبی در این استان انجام شد که نمونه آن احداث بیمارستان بحران است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مطالبه‌ای که در زمینه تخصیص اعتبار از محل ۱۰ درصد صرفه جویی طرح تعادل بخشی به شهرستانهای استان یزد بیان کرد: این موضوع یک مطالبه جدی است و امیدواریم وزارت نیرو در این زمینه اقدام لازم را انجام دهد.

طالبی همچنین ضمن قدردانی از وزیر نیرو در مورد تأمین مالی خط دوم انتقال آب به یزد که دستور آن در وزارت نیرو صادر شده است، افزود: افزایش سهم استان یزد از خلیج فارس از ۲۰ میلیون مترمکعب به ۴۰ میلیون مترمکعب نیز مطرح شده که اگر این امر اتفاق بیفتد، دست استان برای مدیریت آب بسیار باز خواهد شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار