کد خبر: ۵۵۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی خبر داد؛
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: نمایشگاه بزرگ و تخصصی دفاع مقدس از ۳۱ شهریور ماه در استان دایر می شود.

آرانیوز-اراک-سرهنگ غلامرضا کریمی روز یکشنبه در نشست تخصصی با فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی استان با موضوع گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس اظهار کرد: امروز اقتدار دفاعی و امنیت پایدار در کشور به برکت وحدت و هم افزایی نیروهای مسلح است که بسیار قابل تقدیر است.

وی با اشاره به برگزاری باشکوه کنگره شهدای استان در سال گذشته عنوان کرد: این مهم در سایه همدلی و انسجام همه جانبه در استان رقم خورده است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: نیروهای مسلح از همان ابتدای شروع کار ستاد گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس اعلام آمادگی کردند و تا به امروز سه جلسه هم افزایی انجام شده که به تصمیمات و نتایج بسیار خوبی هم دست پیدا کرده‌ایم.

کریمی در خصوص برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان مرکزی گفت: ۱۸ عنوان برنامه مهم و کشوری در هفته دفاع مقدس پیش بینی شده که انتظار داریم همه دستگاه‌های اداری استان در کنار نیروهای مسلح و ستاد گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس نقش آفرینی کنند.

وی با اشاره به افتتاح فاز اول مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان مرکزی عنوان کرد: این مهم پس از سال‌ها پیگیری یک اتفاق بسیار مبارک است که به برکت فرهنگ دفاع مقدس انجام می‌شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی افزود: در فاز اول مرکز موزه دفاع مقدس یک اقدام بسیار جهادی که انجام شد تهیه دیوار لاله‌ها است که تصاویر ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در این دیوار تهیه شده و در هفته دفاع مقدس رونمایی خواهند شد.

کریمی تجلیل از مدافعان سلامت و مدافعان حرم و امنیت، دایر شدن نمایشگاه بزرگ و تخصصی دفاع مقدس از ۳۱ شهریور ماه از برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس در استان بر شمرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار