کد خبر: ۵۵۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱
مدیر کل میراث فرهنگی استان:
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام گفت: ۱۵ صنعتگر فعال در ایلام برای آموزش های مجازی کسب و کار معرفی شده اند.

آرانیوز-ایلام-عبدالمالک شنبه زاده اظهار داشت: به دلیل شیوع ویروس کرونا دوره کلاس های آموزشی رشته های صنایع دستی استان ایلام به صورت مجازی برگزار می شود که ۱۵ صنعتگر فعال برای آموزش مجازی کسب و کار در استان معرفی شدند.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا درکشور و عدم امکان برگزاری آموزش‌ها بصورت حضوری این اقدام فرصت مناسبی برای هنرمندان و صنعتگران جهت دریافت آموزش های مورد نیاز است.

شنبه زاده تصریح کرد: این دوره آموزشی با هدف آموزش علاقمندان به رشته های صنایع دستی به منظور ورود به بازار کار برگزار می شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام با بیان اینکه این دوره‌های آموزشی توسط مربیان بومی به صورت متنوع ترآموزش داده می شوند تا علاوه بر احیاء و زنده نگه‌داشتن هنرهای سنتی استان، زمینه اشتغال هنرآموزان صنایع دستی نیز فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: با پایان یافتن این دوره‌ها، گواهینامه مهارتی از طرف اداره‌ کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به هنرجویان اعطاء خواهد شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار