کد خبر: ۵۴۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان:
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان گفت: با توجه به اینکه سرمایه گذاران بخش خصوصی نقش مهمی در اتمام پروژه‌های مختلف دارند، دولت از هیچ گونه حمایتی نسبت به آنان دریغ نمی‌کند.

آرانیوز-سنندج-بهرام نصراللهی زاده در جریان سفر به شهرستان بانه و بازدید از پروژه‌های در دست اقدام این شهرستان، اظهار داشت: دولت بازگشت سرمایه، سرمایه گذاران خارجی که در اتمام و اجرای پروژه‌های دولتی استان مشارکت کنند را تضمین می‌کند.

وی افزود: شرایط اقتصادی و منابع مالی کشور سخت و پیچیده است و باید از منابع و امکانات موجود به صورت بهینه استفاده شود، بنابراین نیاز داریم از سرمایه گذاران حمایت و آنها را برای سرمایه گذاری در پروژه‌ها تشویق کنیم، ضمن اینکه دولت مشوق‌های خوبی را برای سرمایه گذاران در نظر گرفته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان در خصوص پروژه‌های راه در شهرستان بانه ضمن تاکید بر ضرورت تلاش مدیران دستگاه‌های متولی و فرمانداری شهرستان برای جذب سرمایه گذار خارجی، ادامه داد: همه باید تلاش کنیم برای پروژه چهار خطه کردن راه بانه به سیرانبند که نقش مهمی در توسعه اقتصادی شهرستان و استان دارد و یکی از مسیرهای پرتردد و ترانزیتی استان به شمار می‌آید، سرمایه گذار جذب کنیم.

نصراللهی زاده از پروژه‌های بانهسوته و بانه - سقز و بانه – سردشت نیز بعنوان دیگر پروژه‌های مهم راهسازی در شهرستان بانه نام برد و یادآور شد: عملیات اجرایی در حال حاضر در این پروژه‌ها در جریان است، ضمن اینکه راه بانه - سوته که شهرستان بانه را به شهرستان مریوان متصل می‌کند در سال جاری به طور کامل آسفالت و به بهره برداری می‌رسد.

وی اشاره به بازدید صورت گرفته از شهرک صنعتی شهرستان بانه، بیان کرد: مهمترین مشکل شهرک صنعتی بانه شبکه دفع فاضلاب و روشنایی معابر است که باید این مشکلات توسط دستگاه‌های متولی و با نظارت فرمانداری برطرف شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان تکمیل سالن سرپوشیده ۱۲۰۰ نفره، مجموعه‌های ورزشی شهید صفری و تختی و خانه جوان شهر بانه را از پروژه‌های مهم فرهنگی و هنری شهرستان نام برد و گفت: این پروژه‌ها در سال جاری به بهره برداری خواهند رسید.

نصراللهی زاده اظهار داشت: بانه با رشد مثبت و بالای جمعیت روبرو است بنابراین توسعه مدارس و پروژه‌های آموزشی این شهرستان از اولویت بالایی برخوردار تا دانش آموزان در این شهرستان با مشکل فضای آموزشی مواجه نشوند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار