کد خبر: ۵۴۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
استاندار خوزستان عنوان کرد:
استاندار خوزستان گفت: با تلاش ستاد استانی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم بیماران بستری مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خوزستان از یک هزار و ۶۰۰ بیمار به ۴۰۰ بیمار کاهش یافت.

آرانیوز-دزفول-غلامرضا شریعتی پیش از ظهر امروز پنجشنبه در آئین افتتاح فاز دوم کارخانه فولاد دزفول که در محل این کارخانه به صورت ویدئو کنفرانس با رئیس‌جمهور برگزار شد، اظهار کرد: به لطف خدا و همکاری مردم استان خوزستان شیب کرونا در این استان نزولی شده است.

وی افزود: طی ۲۸ روز اخیر تعداد بیماران ترخیصی در بیمارستان‌های استان در طول روز از تعداد بیماران بستری بیشتر بوده است به گونه‌ای که آمار بیماران بستری مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خوزستان از یک هزار و ۶۰۰ بیمار بستری به ۴۰۰ بیمار کاهش یافته است.

استاندار خوزستان با اشاره به کاهش محسوس تخت‌های بستری، تصریح کرد: امیدوار هستیم که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم این روند کاهشی همچنان تداوم داشته باشد تا وضعیت استان مطلوب شود.

شریعتی گفت: با برنامه‌ریزی صحیح و دقیق خود را برای فصل پاییز و پیک احتمالی این فصل آماده خواهیم کرد.

وی در ادامه بیان کرد: طرح‌های بزرگ متعددی در خوزستان آماده بهره‌برداری هستند که در این راستا فاز دوم کارخانه فولاد دزفول شامل کارخانه ذوب، ریخته‌گری و نورد پیوسته یک ماه است که آغاز به کار کرده است.

استاندار خوزستان با اشاره به وجود ماشین‌آلات پیشرفته خارجی در کارخانه فولاد روهینای دزفول، عنوان کرد: تکنولوژی به کار برده شده در این کارخانه در خاورمیانه بی‌نظیر است.

شریعتی اعتبار احداث فاز دوم فولاد دزفول را بالغ‌بر ۳۰۰ میلیارد تومان برشمرد و افزود: با افتتاح فاز دوم کارخانه فولاد دزفول ظرفیت تولید سالانه میلگرد در این مجتمع به ۹۰۰ هزار تن رسید ضمن اینکه ظرفیت تولید شمش فولادی در این مجتمع ۴۵۰ هزار تن است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار