کد خبر: ۵۴۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸
امام جمعه کلاته رودبار:
امام جمعه کلاته رودبار با بیان اینکه طرح‌های نیمه تمام منطقه باید شناسایی و برای تکمیل آن برنامه ریزی کرد، گفت: تکمیل پروژه تامین آب یکی از جدی‌ترین مطالبات مردم در این حوزه است.

آرانیوز-دامغان-حجت‌الاسلام اسماعیل بنائیان سفید شامگاه یکشنبه در جلسه بررسی مشکلات شهر کلاته رودبار به میزبانی سالن جلسات شورای اسلامی این شهر با بیان اینکه طرح‌های نیمه تمام در شهر کلاته رودبار باید شناسایی و با اولویت‌بندی و اختصاص اعتبارات لازم بر تکمیل طرح‌ها تلاش شود، ابراز کرد: پروژه تأمین آب شرب شهر کلاته رودبار سالیان سال است در دست اجرا است و انتظار آن است که به تکمیل این پروژه سرعت داده شود.

وی افزود: احداث بند خاکی یا همان استخر ذخیره آب کشاورزی از پروژه‌های خوب در بخش کشاورزی شهر کلاته رودبار است که دولت برای تکمیل این پروژه اعتبار خوبی اختصاص داده و امیدواریم این پروژه تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره برداری برسد همچنین فعالیت و خدمات خوبی در راستای رشد و توسعه عمران و آبادانی شهر انجام شده که جای تقدیر دارد.

امام جمعه کلاته رودبار به بحث امید آفرینی در جامعه با توجه به وجود مشکلات اقتصادی در جامعه نیز اشاره کرد و با بیان اینکه امید آفرینی به آینده یک موضوع مهم و حیاتی است که نباید از آن غفلت کرد، گفت: نباید مشکلات را بزرگ نمایی و جوانان را نسبت به آینده کشور ناامید و مأیوس کرد بر اساس آیات و روایات باید به داشته‌های خود شکرگزار باشیم و بسیاری از مشکلات امروز جامعه در نق زدن است که این حرکت ناپسند زمینه ناشکری از نعمت‌های خداوند است که جامعه را به سمت نابودی سوق می‌دهد.

پرداخت حقوق کارگران شهرداری

رئیس شورای اسلامی شهر کلاته رودبار نیز با اشاره به عدم پرداخت حقوق کارگران شهرداری این شهر بعد از سه ماه، گفت: برای پرداخت حقوق کارگران و کارمندان شهرداری تلاش نشود که این موضوع به یک بحران تبدیل نشود.

قربان جنتی با بیان اینکه تنها منبع کسب درآمد شهرداری شهر کلاته رودبار مجموعه تفریحی گردشگری چشمه علی بوده که شهرداری این شهر واگذار شده بود که متأسفانه بر اثر شیوع بیماری کرونا این مجموعه از اواخر بهمن ماه سال گذشته تعطیل شد، بیان کرد: شهرداری شهر کلاته رودبار ۷۰۰ میلیون تومان از شرکت آب و فاضلاب استان سمنان طلب دارد که اگر این مبلغ پرداخت شود بخشی از حقوق کارگران و کارمندان که به تأخیر افتاده پرداخت خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از نیازهای مردم این شهر تأمین آب شرب است افزود: برای تکمیل آب شرب شهر کلاته رودبار دو میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است از سوی دیگر یکی از خواسته‌های دامداران و عشایر شهر کلاته رودبار برق رسانی به دامداری‌ها محسوب می‌شود که انجام این کار اتفاق بسیار بزرگی در سطح منطقه خواهد افتاد.

رئیس شورای اسلامی کلاته رودبار گفت: زمین چمن فوتبال از مطالبات جوانان است به دلیل کوتاهی پیمانکار چمن این مجموعه به صورت ۱۰۰ درصد خشک شد و اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان برای رفع این مشکل چاره اندیشی کند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار