کد خبر: ۵۴۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۲
استاندار خراسان شمالی:
استاندار خراسان شمالی گفت: در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، روستایی و مذهبی یک برنامه یک ساله با سناریوهای مختلف برای مقابله با کرونا تنظیم شده است.

آرانیوز-بجنورد-محمد علی شجاعی صبح امروز در ستاد مقابله با کرونا خراسان شمالی که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در استان فرقی نمی‌کند مشکل سیل است یا زلزله و یا کرونا زیرا هر موردی است با انسجام عملی بین اجزای حاکمیت، مشکل رفع می‌شود.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به قرارگیری خراسان شمالی بین استان‌های قرمز کرونا بیان کرد: سعی کردیم جلوتر از کرونا حرکت کنیم و در این راستا تصمیمات ویژه‌ای را حتی پیش از تصمیمات ستاد ملی کرونا گرفتیم.

وی افزود: در کرونا از ابتدا نگاهمان این بود که وضعیتمان قرمز است زیرا اگر سفید هم هستیم نباید منتظر باشیم تا قرمز شویم.

شجاعی با اشاره به اشغال ۲۰ تخت «آی سی یو» از مجموع ۵۰ تخت تخصیص داده شده به کرونا در شدیدترین حالت تصریح کرد: سعی داریم با اقداماتی پیک کرونا را در استان به تأخیر بیندازیم.

استاندار خراسان شمالی در ادامه به تغییر کاربری ۸ واحد صنعتی برای تولید الکل در استان اشاره داشت و گفت: در کمتر از ۱۲ ساعت وام به این صنایع داده شد.

وی اهدای بسته‌های بهداشتی به تمام خانوارهای روستایی استان با کمک سپاه را دیگر دستاورد استان دانست و افزود: تولید ماسک توسط سپاه استان، در ۳۵ سوله انجام شد.

شجاعی بیان کرد: در شورای تأمین استان در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، روستایی و… یک برنامه یک ساله با سناریوهای مختلف برای مقابله با کرونا تنظیم شده است.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی گفت: برای تاب‌آوری در مقابل کرونا نیازمند امکانات بیشتر هستیم که باید از سطح ملی این تجهیزات برای استان تأمین شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار