کد خبر: ۵۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳
شعبان/
مجرم اینترنتی که با سوء استفاده از اعتماد مشتری اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب بانكی وی كرده بود؛ توسط كارآگاهان پلیس فتای خوزستان دستگیر شد.

برداشت حساب غیر مجاز شاگرد فروشگاه از مشتری

به گزارش خبرنگارآرانیوز(حوزه خوزستان)

 رئيس پليس فتا استان خوزستان در تشريح اين خبر گفت: در پي وصول يك فقره مرجوعه قضايي مبني بر برداشت غيرمجاز به مبلغ 2ميليون و 300 هزار ريال از حساب بانكي يکي از شهروندان ، رسيدگي به اين پرونده در دستور كار پليس فتا استان قرار گرفت.

سرهنگ "شعبان" گفت: پس از بررسي موضوع توسط کارشناسان سر نخ هاي از فردي که اقدام به خريد شارژ و برداشت غير مجاز اينترنتي از کارت عابر بانک شاکي نموده بود ، بدست آمد .

وي افزود: پس از انجام بررسي هاي فني و تخصصي مشخص شد مبلغ مورد نظر به صورت اينترنتي به حساب فردي که شاگرد مغازه لوازم خانگي مي باشد واريز شده است که با هماهنگي قضايي ، شاگرد مغازه جهت ارائه توضيحات بيشتر به اين پليس احضار شد.

سرهنگ "شعبان" ادامه داد: متهم در ابتدا منکر هرگونه برداشت مبلغ از حساب شاکي بود اما در برابر مدارک پرونده به جرم خود اعتراف کرد و گفت: کارگر مغازه کالاي خانگي بودم که شاکي براي پرداخت قسط ماهيانه کارت خود را به من تحويل داد ، من هم از اعتماد وي سوء استفاده کرده و در چند مرحله اقدام به برداشت غيرمجاز نمودم .

رئيس پليس فتا استان خوزستان در پايان با اشاره به اينکه که متهم با تشكيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد به شهروندان توصيه کرد رمز عبور و ديگر اطلاعات مربوط به حساب بانکي خود را به راحتي در اختيار ديگران قرار ندهند و از نگهداري رمز در کنار کارت بانکي خودداري نمايند و به صورت دوره اي رمز کارت خود را تغيير داده و از انتخاب رمز ساده خودداري نمايند .

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار