کد خبر: ۵۴۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰
استاندار هرمزگان:
استاندار هرمزگان از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی سامانه هوشمند و جامع سرمایه‌گذاری و تدوین اطلس معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری این استان خبر داد.

آرانیوز-بندرعباس-فریدون همتی در نشست شورای سرمایه گذاری استان هرمزگان یکی از آسیب‌های این حوزه را طولانی بودن روند صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری دانست و بیان داشت: با توجه به آسیب شناسی دقیق صورت گرفته در این حوزه، به دنبال راه‌اندازی سامانه هوشمند و جامع سرمایه‌گذاری در استان هرمزگان هستیم.

وی ادامه داد: این سامانه به طور فراگیر تمامی مناطق جغرافیایی و ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان هرمزگان را تحت پوشش قرار می‌دهد و فرد متقاضی سرمایه گذاری می‌تواند در این سامانه طرح خود را ثبت و روند استعلامات و دریافت مجوزها را به سرعت پیگیری و انجام دهد.

استاندار هرمزگان افزود: با استفاده از این سیستم هوشمند نحوه پاسخ به استعلامات و صدور مجوزها در مورد تمام طرح‌های سرمایه‌گذاری در سراسر استان پیگیری و رصد خواهد شد.

همتی تصریح کرد: این سامانه نظم هوشمندانه ای بر مبنای دانش و تکنولوژی در حوزه سرمایه‌گذاری در استان ایجاد می‌کند و موجب رفع موانع و تسهیل مسیر سرمایه‌گذاری در هرمزگان می‌شود.

وی در ادامه از برنامه ریزی برای تدوین اطلس سرمایه گذاری در هرمزگان خبر داد و عنوان کرد: در قالب این اطلس نیز فرصت‌های سرمایه گذاری هرمزگان در حوزه‌های مختلف و همچنین نقاطی برای سرمایه گذاری‌های تخصصی معرفی خواهد شد.

استاندار هرمزگان بر ضرورت حمایت همه جانبه دستگاه‌های اجرایی از سرمایه گذاران تاکید کرد و اظهار داشت: با تکیه بر سرمایه‌گذاران توانمند می‌توانیم ظرفیت‌های درونی کشور را بیشتر شکوفا کنیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار