کد خبر: ۵۳۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۵
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: نمایشگاه تصاویر برگزیده، کاریکاتور و موضوعات مرتبط با هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی با عنوان«نمی توانم نفس بکشم» برپا می شود.

آرانیوز-زنجان-حجت الاسلام علی ناصر ظهر شنبه در نشست خبری با خبرنگاران در محل شورای هماهنگی زنجان، با بیان اینکه هفته حقوق بشر آمریکایی از ششم تیرماه آغاز و تا ۱۲ تیرماه ادامه دارد، گفت: برنامه‌های مختلفی در این هفته در استان زنجان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه از دیدگاه مقام معظم رهبری جمع‌بندی جنایت‌های آمریکا در یک کتاب نمی‌گنجد، اظهار کرد: شعار محوری این هفته با عنوان «آمریکا، مظهر کشتار، نژاد پرستی، استثمار جهانی و منفورترین دولت ناقض حقوق بشر» انتخاب شده است، اظهار کرد: ششم تیرماه سال ۱۳۶۰ منافین اقدام به ترور مقام معظم رهبری به دستور آمریکا کردند که شعار این روز «تروریست دولتی، حامی ترور، دشمنی خارجی‌ها» نامگذاری شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان، گفت: هفتم تیرماه با عنوان توطئه گری، کودتا، آتش افروزی، هشتم تیرماه حریم‌های ظالمانه، نسل‌کشی، استفاده از سلاح کشتار جمعی نامگذاری شده است، روز دهم تیرماه بدعهدی، ستمگری و باج خواهی، روز یازدهم با عنوان سلطه طلبی، اشغالگری و غارتگری و ۱۲ تیر ماه هم به عنوان جنایت جنگی، فساد و کشتار زنان و کودکان نامگذاری شده است.

ناصر تاکید کرد: بیانیه‌های چند دقیقه‌ای و سخنرانی در بین الصلاتین از برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در شهرهای دارای وضعیت سفید است.

وی از برپایی نمایشگاه «نمی‌توانم نفس بکشم» توسط حوزه هنری در پیاده راه سبزه میدان از هشت تیرماه خبر دادو افزود: انتشار تصاویر این نمایشگاه در فضای مجازی و محکومیت ترور شهید سردار سلیمانی، اجرای تبلیغات محیطی و شهری و راه‌اندازی هشتگ‌ها و پویش‌های مختلف در فضای مجازی از برنامه‌های استان در این هفته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان، از برگزاری نشست‌های تخصصی در خصوص بازخوانی جنایت‌های آمریکا در صدا و سیمای مرکز زنجان خبرداد و افزود: اعتراضات امروز در آمریکا فرصتی مناسب برای افشای حقوق بشر آمریکایی علیه ملت‌ها است.

ناصر تصریح کرد: تقویت تروریسم، اعمال تحریم‌های ظالمانه اقتصادی، نژاد پرستی، حمایت از کشتار مظلوم فلسطین، حمایت از جنگ ظالمانه یمن، حمایت از دیکتاتورها، راه‌اندازی زندان ابوغریب و حمایت از رژیم کودک کش صهیونیستی از جنایت‌های این کشور مدعی حقوق بشر است.

وی افزود: شهادت آیت‌الله صدوقی از دیگر جنایت‌های آمریکا در ایران است و ۱۲ تیرماه سال ۱۳۶۷ نیز ناو آمریکایی هواپیمای ایرباس ایران را مورد تهاجم قرار داده و موجب شهادت ۲۹۰ نفر شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان، یاد آورشد: پشت پرده بیشتر جنایت‌های اعمال شده بر نظام اسلامی، آمریکای جنایتکار قرار دارد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار