کد خبر: ۵۳۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸
رییس اداره منابع طبیعی غرب استان تهران:
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان‌های شهریار، رباط کریم، اسلامشهر، قدس و بهارستان از رفع تصرف ۱۵ هکتار اراضی ملی واقع در شهرستان‌های شهریار و رباط کریم خبرداد.

آرانیوز-شهریار- حسن مسعودی در جمع خبرنگاران از رفع تصرف ۱۵ هکتار از اراضی ملی واقع در شهرستان‌های شهریار و رباط کریم خبر داد و اظهار داشت: با هدف حفظ و صیانت از انفال و عرصه‌های منابع طبیعی و با اخذ دستور از مقام قضائی و در راستای اجرای تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت از جنگل‌ها و مراتع، ۱۰ هکتار از اراضی تصرف شده واقع در پلاک « اعتمادیه» شهرستان شهریار و ۵ هکتار نیز در پلاک «ده حسن» شهرستان رباط کریم از ید متصرفان خارج و به دولت بازگردانده شد.

وی افزود: این اراضی با حضور عوامل یگان حفاظت منابع طبیعی و نیروی انتظامی رفع تصرف و تمامی دیوارکشی‌ها و مستحدثات ایجاد شده بر روی این اراضی مورد تخریب قرار گرفت.

رئیس اداره منابع طبیعی غرب استان تهران گفت: حفاظت از عرصه‌های ملی جز وظایف اصلی مجموعه منابع طبیعی است و در این خصوص با متعرضان و متصرفان به عرصه‌های منابع طبیعی بدون هیچ اغماضی برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

مسعودی از عموم مردم درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف به اراضی منابع طبیعی مراتب را فوراً از طریق شماره تلفن ۱۵۰۴ به یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار