کد خبر: ۵۲۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹
استاندر بوشهر عنوان کرد
استاندار بوشهر از تلاش ویژه برای بهبود وضعیت آب در شهرها و روستاهای استان خبر داد و گفت: تکمیل طرح‌های حوزه آب اولویت استان بوشهر است.

آرانیوز- بوشهر-عبدالکریم گراوند در بررسی روند اجرای پروژه آب‌شیرین‌کن ۳۵ هزار متر مکعبی بوشهر اظهار داشت: آب یکی از مهمترین اولویت‌های استان بوشهر است و در راستای رفع کمبودهای حوزه آب تلاش جدی داریم.

وی با تاکید بر لزوم تکمیل پروژه‌های حوزه آب استان خاطرنشان کرد:پروژه آب‌شیرین‌کن ۳۵ هزار متر مکعبی بوشهر از طرح‌های مهم استان است و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده امسال بخشی از این پروژه وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.

استاندار بوشهر از تامین آب آشامیدنی پایدار استان در نقاط شهری و روستایی به عنوان یک اولویت نام برد و افزود: پروژه‌های آب آشامیدنی استان بوشهر به صورت هفتگی با حضور مدیران مربوطه در جلسه تخصصی پیگیری می‌شود.

وی با تاکید بر مدیریت مصرف آب در شهرها و روستاها افزود: برای گذر از تابستان پیش‌رو و فصل گرما همکاری مردم در مصرفه بهینه آب امری مهم و ضروری است که تاکنون تعامل مردم در این عرصه قابل قدردانی و تشکر است.

گراوند با بیان اینکه اکنون طرح‌های مهم آبرسانی در نقاط مختلف شهری و روستایی استان بوشهر در حال اجراء است گفت: تکمیل این پروژها در اولویت برنامه‌های استان قرار دارد که بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده امسال بخشی از این پروژه‌ها وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.

وی در بازدید از پروژه بیمارستان ۱۱۰ تخت‌خوابی شهدای هسته‌ای بر تسریع در روند اجرایی آن تاکید کرد و گفت: همه اقدام‌ها برای بهره‌برداری و تجهیز اورژانس هسته‌ای بوشهر در دست اجرا است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه این پروژه نقش مهمی در توسعه زیرساخت‌های درمانی بوشهر دارد خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه دانشگاه علوم پزشکی تلاش می‌شود بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر در زمان تعیین شده به بهره‌برداری برسد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار