کد خبر: ۵۲۶۵۱
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
استاندار زنجان با بیان اینکه امروز رسانه‌ها در بسیاری از مسائل کنار گذاشته می‌شوند، گفت: باید به نقش و جایگاه تاثیرگذار رسانه ها در توسعه جامعه توجه ویژه شود.

آرانیوز- زنجان-فتح‌الله حقیقی در همایش گرامیداشت روز ارتباطات و روابط‌عمومی‌های استان با بیان اینکه امروز بیش از آنکه کار خوب انجام دهیم، نیاز است که اطلاع‌رسانی لازم در خصوص کارهای صورت گرفته، انجام شود، افزود: خیلی از دستگاه‌های استان اقدامات ارزشمندی را انجام داده‌اند اما به عینه می‌بینیم که نمود واقعی این اقدامات در جامعه دیده نمی‌شود.

وی با تاکید بر اینکه اگر مدیران دغدغه اطلاع‌رسانی داشته و به این موضوع مهم اهمیت داده و آن را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند، اقدامات دستگاه‌های مختلف به خوبی اطلاع‌رسانی خواهد شد، تصریح کرد: اطلاع‌رسانی نشدن اقدامات صورت گرفته در دستگاه‌ها باعث شده است که کارهای انجام شده، نمود واقعی در جامعه نداشته باشد.

استاندار زنجان با بیان اینکه امروز رسانه‌ها در بسیاری از مسائل کنار گذاشته می‌شوند، گفت: باید به نقش و جایگاه تاثیرگذار رسانه ها در توسعه جامعه توجه ویژه شود.

حقیقی با بیان اینکه انتظار داریم مدیران مسئله رسانه‌ها را مسئله اعتقادی خود قرار داده و رسانه‌ها را در موضوعات مختلف سهیم بدانند، ادامه داد: یکی از کارهای ارزشمندی که می‌توان در این زمینه انجام داد، برقراری ارتباط قوی بین روابط‌عمومی دستگاه‌های مختلف با رسانه‌ها است؛ چرا که تنها راهکار ارائه دستاوردهای دولت به مردم، داشتن ارتباط تنگاتنگ روابط‌عمومی‌ها و مدیران با رسانه‌ها است.

استاندار زنجان با یادآوری اینکه بخش روابط‌عمومی در دستگاه‌های مختلف باید قوی دیده شده و این دیدگاه می‌تواند باعث برقراری ارتباط قوی با مردم باشد، اظهار کرد: معتقدیم جدا از ارتباط روابط‌عمومی دستگاه‌ها با رسانه‌ها، باید دوره‌های آموزشی از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برای روابط‌عمومی‌ها منظور شده و معتقدیم این آموزش‌ها باید کاربردی باشد.

حقیقی در ادامه این همایش، به موضوع مشارکت اقتصادی مردم استان اشاره و با یادآوری اینکه استان در حوزه فضای کسب و کار و نرخ مشارکت اقتصادی به ترتیب رتبه‌های سوم و دوم را از آن خود کرده است، بیان کرد: علاوه بر این، آمار حاکی از آن است که استان از نظر سرمایه‌گذاری خارجی توانسته است با جذب ۱۶۰ میلیون دلار، رتبه اول را در کشور از آن خود کند.

وی یکی از اقدامات جدی دولت در استان را بازگرداندن واحدهای تعطیل به چرخه تولید و نیز راه‌اندازی و افتتاح طرح‌های جدید عنوان کرد و گفت: شیون ویروس کرونا در کشور و به تبع آن در استان زنجان باعث به وجود آمدن مشکلات زیادی به‌ویژه در زمینه اشتغال شد اما خوشبختانه زنجان جزو استان‌هایی بود که توانست در زمینه بیمه بیکاری روند بهتری را نسبت به سایر استان‌ها داشته باشد.

استاندار زنجان خاطرنشان کرد: آمار بیمه بیکاری استان طی چند سال اخیر حاکی از آن است که روند ایجاد اشتغال و رونق واحدهای تولیدی در استان مطلوب بوده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار