کد خبر: ۵۲۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹
فرمانده انتظامی استان زنجان، از کشف بیش از یک تن و ۴۵۰ کیلو انواع مواد مخدر در سال گذشته خبر داد و گفت: پلیس در بحث مقابله با توزیع کنندگان مواد مخدر و سوداگران مرگ به صورت جدی وارد کار شده است.

آرانیوز-زنجان-سردار رحیم جهانبخش گفت: پلیس در بحث مقابله با توزیع کنندگان مواد مخدر و سوداگران مرگ به صورت جدی وارد کار شده است.

وی از کشف بیش از یک تن و ۴۵۰ کیلو انواع مواد مخدر در سال گذشته خبر داد و گفت: کشف انواع مواد مخدر در این مدت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۰ درصد رشد داشته است.

فرمانده انتظامی استان زنجان، به اقدامات مقابله‌ای پلیس مبارزه با مواد مخدر استان نیز اشاره کرد و افزود: در حوزه مقابله و مبارزه با مواد مخدر در سال گذشته هزار و ۲۰۰ طرح با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و برخورد با خرده فروشان و توزیع کنندگان در سطح استان انجام گرفته است.

جهانبخش تاکید کرد: در سال گذشته در زمینه مبارزه با مواد مخدر ۲۷ باند بزرگ توزیع مواد مخدر در استان زنجان متلاشی شده است.

وی افزود: در این مدت بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ سوداگر مرگ، قاچاقچی بزرگ مواد مخدر، حمل و تولید کننده مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان زنجان، همچنین از کشف بیش از ۴۰ کیلو گرم مواد مخدر در استان خبر داد و افزود: در بازرسی از یک دستگاه سواری سمند این مقدار مواد مخدر که به صورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف شد.‌

جهانبخش افزود: در این رابطه خودرو توقیف و۲ متهم که پدر و دختر بودند با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار