کد خبر: ۵۱۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶
اردبیل - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: برای توسعه مسکن در استان اردبیل در راستای تحقق جهش تولید برنامه ریزی می‌شود.

به گزارش آرانیوز، فرزاد قلندری شامگاه چهارشنبه در شورای مسکن استان اردبیل اظهار داشت: باید اقدامات و برنامه ریزی لازم برای رشد و توسعه مسکن استان اردبیل در سال جدید انجام گیرد.

وی بر ارائه مشوق‌های لازم در این زمینه تاکید و بیان کرد: با اعمال تخفیف‌هایی در هزینه‌های صدور پروانه احداث و خدمات فنی مهندسی توسط شهرداری‌ها و نظام مهندسی و با در نظر گرفتن برخی امتیازات از سوی مسکن و شهرسازی، برای ساخت و ساز مسکن در استان تسهیل گری شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا با در نظر گرفتن وضعیت اقتصادی کشور، کمترین فشار متوجه مردم شود.

قلندری با اشاره به اینکه زیرساخت‌های لازم از قبیل برق، آب و گاز انبوه سازی های مسکن استان با اعتبارات دولتی را تأمین می‌کنیم، خواستار تعیین تکلیف سریع اراضی دولتی بخش مسکن شد.

وی گفت: تکمیل واحدهای مسکونی نیمه تمام اولویت اصلی برنامه ریز ی ها قرار گیرد تا از طرفی از هدر رفت سرمایه‌های کشور جلوگیری شود و از طرف دیگر به عنوان ظرفیت مهم تأمین مسکن جوانان به بهره برداری برسد.

قلندری با اشاره به اجرای طرح‌های مقاوم سازی مسکن روستایی و تخصیص اعتبارات قابل توجه این بخش توسط دولت گفت: تأمین مسکن مقاوم روستاییان با لحاظ مخاطرات حوادث و بلایای طبیعی علیرغم مشکلات اقتصادی، مورد توجه دولت است و روستاییان از این فرصت‌ها استفاده کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار