کد خبر: ۵۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲
انتظامی معاون وزیر ارشاد در ارومیه:
رسانه‌ها وظیفه سنگین آگاهی بخشی به جامعه را بر عهده دارند چراکه آگاهی مانع از جهل است که جهل پایه افراط است و افراط بر هم زننده تعامل است بنابراین اگر بتوانیم با جهل مقابه کنیم تعامل برقرار کرده‌ایم.

رسانه‌ها وظیفه سنگین آگاهی بخشی به جامعه را بر عهده دارند

«به گزارش خبرنگارفرهنگی آرانیوز»

حسین انتظامی در اختتامیه ششمین سمینار اقوام، ادیان، مطبوعات و رسانه اظهار داشت: رسانه‌ها وظیفه سنگین آگاهی بخشی به جامعه را بر عهده دارند چراکه آگاهی مانع از جهل است که جهل پایه افراط است و افراط بر هم زننده تعامل است بنابراین اگر بتوانیم با جهل مقابه کنیم تعامل برقرار کرده‌ایم.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: آذربایجان‌غربی به خصوص ارومیه ظرفیت تبدیل شدن به الگویی مناسب در زمینه اقوام، ادیان و زبان‌ها را برای سایر استان‌ها و کشورها را دارد.

وی با بیان اینکه دشمنان وقتی این‌چنین هم‌‌دلی را مشاهده می‌کنند تمایل بیشتری برای ایجاد تفرقه از خود نشان می‌دهند تصریح کرد: دشمنان زمانی که شاهد هم‌دلی و هم زبانی این چنین اقوام ایرانی در کنار هم می‌شوند خواستار آن می‌شوند که با شعله‌ور کردن آتش افراط و با القاهای غلط در میان ملت متحد تفرقه بیاندازند که ما نیز اگر خواهان مبارزه با این افراد هستیم باید هم‌دلی خود را حفظ کنیم.

انتظامی بیان کرد: قدرت ملی صرفا به منزله قدرت نظامی نیست بلکه انسجام و روحیه هم‌دلی و ملی است که قدرت ملی را می‌سازد و ما امیدوار هستیم هم‌دلی، هم‌زبانی و اتحاد در سایه توجهات عموم مردم بیش از این حاصل شود.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: فرهنگ و ارشاد اسلامی در بسته‌های حمایتی سال‌93 و 94  حمایت خود را از نشریاتی که موضوعات جدار مرزی می‌پردازند اعلام کرده است که لازم است این نشریات مروج فرهنگ و روحیه ملی در جامعه باشند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار