کد خبر: ۵۱۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹
مدیرکل بهزیستی استان مرکزی از تامین سبد حمایتی برای مددجویان تحت پوشش  بهزیستی استان مرکزی خبر داد و گفت: در این روزهای پایان سال، پویش عیدانه با استفاده از ظرفیت مشارکت‌های مردمی اجرا می‌شود.

 ما به‌عنوان یک مسلمان و یک ایرانی در قبال رسیدگی به محرومان و نیازمندان وظیفه داریم و باید در راستای ایجاد امید و اعتمادسازی در جامعه تلاش کنیم، دراین راستا توجه به مددجویان نیازمند بهزیستی یکی از مهم‌ترین رویکردهای این سازمان در استان مرکزی است و باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود مددجویان احساس آرامش و آسایش کنند.

این درحالی است که بهزیستی امکان مشارکت در برخی خدمات خود را برای خیران و نیکوکاران فراهم آورده به‌طوری که مشارکت در این خدمات بسیار متنوع است و تمام افراد اعم از حقیقی یا حقوقی بنا به تخصص، توانایی و علاقه خود می‌توانند در این امر مهم شرکت کنند.

بیشتر بخوانید

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی در آستانه عید نوروز از تامین سبد حمایتی برای مددجویان تحت پوشش  بهزیستی استان مرکزی خبر داد و اظهار داشت: در راستای کمک به بهبود وضعیت معیشتی مددجویان تحت پوشش بهزیستی و در آستانه سال نو تلاش داریم تا در این روزهای پایان سال، پویش عیدانه را با استفاده از ظرفیت مشارکت‌های مردمی اجرا کنیم.

زهرا افزود: از آنجا که تامین سبد حمایتی برای خانوارهای تحت پوشش سازمان بهزیستی نیازمند جذب حداکثری مشارکت‌های نقدی و غیرنقدی است، بنابراین اطلاع‌رسانی به مردم و جامعه محور اصلی برنامه پویش عیدانه به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: بهره‌گیری از اطلاعات و آمار کلی معاونت‌های تخصصی در سطح ادارات بهزیستی استان‌ها به ویژه در حوزه جمعیت هدف سازمان شامل زنان خودسرپرست،کودکان و معلولین از یک‌سو واستفاده از تمامی امکانات موجود درون و برون سازمانی در استان در زمینه اطلاع‌رسانی پویش و به‌کارگیری همزمان شیوه‌های گوناگون جذب مشارکت‌های مردمی در قالب برنامه‌های سنتی و شیوه‌های نوین مبتنی بر بانکداری الکترونیک در این برنامه مورد توجه است.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی بیان کرد: خیران می‌توانند کمک‌های خود را از طریق شماره کارت مجازی بهزیستی استان مرکزی ٦٣٦٧٩٥٧� ٧٥� ٥٤� ٩٣ و یا شماره حساب مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان مرکزی   ٧٥� ١� � � � ٤١٥١� ٣٤٥٤١٥١� ٢٤٢ IR و یا شماره حساب ٤١٥١� ٣٤٥٤١٥١� ٢٤٢ در سراسر استان واریز کنند.

خط تلفنی خدمات مشاوره‌ای پیشگیری از ویروس کرونا در بهزیستی راه‌اندازی شد

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی با اشاره به اقدامات مشاوره‌ای برای پیشگیری از کرونا در بهزیستی گفت: خط مشاوره تلفنی 1480 بهزیستی آماده ارائه مشاوره در زمینه کاهش استرس و اضطراب همشهریان در مواقع بحرانی و استرس های ناشی از شیوع کرونا به صورت رایگان است.

امینی افزود: خط 1480 در همه شهرستان‌های استان قابل دسترسی بوده و این خط در خصوص مسائل مختلف از جمله کودکان و نوجوانان، مسائل تحصیلی، تربیتی، خانوادگی، ازدواج و... به افراد ارائه مشاوره می‌دهد و در حال حاضر به صورت اختصاصی مشکلات روانشناختی مثل استرس و اضطراب در زمینه کرونا اقدام کرده و در این زمینه می‌توان از مشاوران این خط کمک گرفت

وی، ادامه داد: علاوه بر خودمراقبتی که شهروندان در شرایط فعلی باید انجام دهند بهره‌مندی از خدمات مشاوره می‌تواند کمک‌کننده باشد چراکه با شیوع کرونا در کشور و استان شاهد افزایش اضطراب و تنش‌های روانی در بین مردم هستیم، بنابراین خط مشاوره تلفنی 1480 صدای مشاور همه روزه از ساعت 8 صبح تا 8 شب به صورت رایگان خدمات مشاوره و روانشناختی را در استان ارائه می‌کند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار