کد خبر: ۵۰۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵
قوچان - رئیس سازمان عقیدتی ـسیاسی نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه مذاکره با آمریکا هیچ وقت سودی نخواهد داشت، گفت: انقلاب بدون توجه به غرب و شرق و با انگیزه‌های دینی و اسلامی به پیروزی رسید.

به گزارش آرانیوز، حجت‌الاسلام سید علیرضا ادیانی در مراسم جشن انقلاب که شب گذشته در مسجد جامع شهرستان قوچان برگزار شد، اظهار کرد: قرن بیستم قرن انقلابات است، همان گونه که قرن نوزدهم، قرن مقابله و تحریم دین بود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور با اشاره به اینکه امروز به طور کلی اسلام از صحنه سیاست جدا شده است، افزود: عده‌ای معتقدند که دین باید از صحنه سیاست جدا شود، لذا تجربه چهل ساله انقلاب اسلامی را نیز ناموافق می‌گیرند، اما در مقابل عده‌ای نیز بر خط نورانی عدم جدایی دین از سیاست پافشاری کرده و معتقدند که باید ادامه دهنده خط امام (ره) و رهبری باشیم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در شرایط بسیار سختی به پیروزی رسید، تصریح کرد: انقلاب بدون توجه به غرب و شرق و با انگیزه‌های دینی و اسلامی به پیروزی رسید.

حجت‌الاسلام ادیانی با اشاره به ملاقات خود با رهبر انقلاب در یک ماه گذشته، ابراز کرد: در ملاقات با رهبری ایشان تاکید کردند که راه نجات کشور دنبال کردن راه شهیدان است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار