کد خبر: ۵۰۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۴
مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد:
یزد ـ مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد گفت: رویکرد اصلی صدا و سیما هم در شبکه های ملی و هم در شبکه های استانی، فضاسازی برای مشارکت مردم در انتخابات است.

رویکرد صداوسیما فضاسازی برای مشارکت مردم در انتخابات است

 

حمد پهلوانیان، پیش از ظهر امروز در نشستی خبری اظهار داشت: رویکرد کلان صدا و سیما هم در شبکه‌های ملی و هم شبکه‌های استانی، اطلاع رسانی، بسترسازی و فضاسازی برای مشارکت بیشتر مردم در انتخابات است.

وی عنوان کرد: هرچه حضور مردم پرشورتر باشد، سرمایه‌ای ارزشمندتر برای نظام خواهد بود به ویژه در شرایطی که کشور پشت سر گذاشته است.

پلهوانیان بیان کرد: صدا و سیما اگر در برنامه‌های خود گرایشی به احزاب و گروه‌ها داشته باشد، آن بخش به طور قطع اشتباه صدا و سیما خواهد بود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد ادامه داد: صدا و سیما بدون گرایش به احزاب و گروه‌ها و با توجه به منویات رهبری برنامه‌های خود را هم در ایام دهه فجر و هم در ایام انتخابات پیش خواهد برد زیرا با این رویکرد است که مردم به رسانه اعتماد کرده و در انتخابات شرکت می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ثبت جهانی بافت تاریخی یزد عنوان کرد: برای اولین بار در صدا و سیما، مجموعه مستنداتی در مورد آثار تاریخی یزد تولید کرده که وقتی این مستندات در کنار یکدیگر قرار گیرند، معرفی خوب و بی نظیری از شهر جهانی یزد خواهند داشت.

پلهوانیان اظهار داشت: این نخستین بار است که این حجم از مستند در صدا و سیما تولید می‌شود و صدا و سیمای مرکز یزد در زمینه تولید مستند رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.

ایستگاه رادیویی در ستاد انتخابات برپا می‌شود

سیروس، معاون صدای مرکز یزد نیز در این نشست اظهار داشت: در روز انتخابات از ابتدای صبح تا پایان ساعت انتخابات طبق روال سالهای قبل برنامه رادیویی خواهیم داشت و ایستگاهی نیز در ستاد انتخابات استان یزد برپا خواهد شد.

معاون سیمای مرکز یزد نیز در این نشست اظهار داشت: مهمترین رویکرد سیمای مرکز یزد، گام دوم و حضور حداکثری مردم در انتخابات است که به مشارکت طلبیدن مردم در چهار مرحله آغاز شده است.

برگزاری میزگرد انتخابات با حضور دانشجویان در سیمای مرکز یزد

وی افزود: میزگرد انتخابات با حضور دانشجویان با نگاه‌های مختلف سیاسی با حضور اساتید دانشگاه در همین راستا تدارک دیده شده و در روز انتخابات نیز برنامه حماسه حضور از سیمای مرکز یزد پخش خواهد شد.

مهدی سلطانی، معاون خبر صدا و سیمای مرکز یزد نیز اظهار داشت: به عنوان رسانه ملی وظیفه خود می‌دانیم در پخش اخبار بی طرفانه عمل کنیم و ملاک ما در پوشش اخبار قانون است.

معاون فضای مجازی صدا و سیمای مرکز یزد نیز در این نشست بیان کرد: تولید اینفوگراف، کلیپ، موشن گرافی و.... در مورد انتخابات، انتخاب اصلح، کلام بزرگان، افزایش مشارکت مردم و.... تهیه شده و در فضای مجازی بارگذاری خواهد شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار